Stickman szkolne Gry

Gry stickman zapewnić dzieciom rozrywkę w domu i w szkole . Stickman są znaki w różnych grach , które w tym wyścigów i strategii . Podziwiając gier , studenci zwiększyć percepcyjnych , odpowiedzialnych i ortograficzne umiejętności , między innymi. Stickman gry są rozgrywane przez Internet lub za pomocą ołówka i papieru . Miasto Jumper

Miasto Jumper jeststickman gra , która pomaga studentom doskonalić swoje umiejętności taktowania i refleksyjne . Celem gry jest , aby przeskoczyć jak najwięcej budynków i obiektów , jak to możliwe , dopóki wszystkie poziomy są kompletne . Studenci muszą przeskoczyć tyle budynków , zanimzegar skończy . Gra jest sterowany za pomocą strzałek komputera. Jako studenci grać , są one podane wskazówki , aby zwiększyć swoje wyniki . Na przykład, jeśli złapią mewy , zarabiają dodatkowe pięć punktów .
Stickman Sam

Stickman Sam oferuje połączenie akcji , humoru i historia linii . Aby z powodzeniem wygrać grę , uczniowie będą ćwiczyć swoje umiejętności czytania . Każda gra w serii oferuje Stickman Sam misje treningowe , w których studenci ćwiczą różne umiejętności potrzebne , aby wygrać mecz . Misja próbka wymaga Stickman Sam do ratowania Bob od porywaczy . Studenci uczą się akrobatyczny toczenia , wspinaczka i wiszące , między innymi umiejętności . Gra posiada obecnie cztery wersje .

Potty Racers 2

Potty Racers 2, produkowane przez Gonza Gry , jest to gra wyścigowa, odpowiednie dla dzieci w wieku 10 lub starszych . Celem gry jest , aby sprawdzić poziom odległości i wysokości gracze mogą podróżować . Punkty przyznawane są , gdy gracze angażują się w sztuczki i mieć udane lądowanie i skoki. Każda misja daje graczom odległość i wysokość cel . Gracze mają również możliwość , aby uaktualnić swoje pojazdy , w tym instalacji niestandardowych kół , części i zwiększone zużycie paliwa.
Hangman Hangman

kij jestklasyczna gra , które mogą być odtwarzane zarówno komputer lub ręcznie. Gra ma na celu pomóc studentom zwiększyć swoje słownictwo i nauczyć się nowych słów. Aby grać w kata , jeden uczeń rysuje szubienicy z pętlą do niego podłączonych . Szubienica są rysowane na górze papieru i są zakończone rysując poziomą linię na dole ,zbliża się pionowa linia od środka linii pionowej , akrótka linia pozycji w prawo, na szczycie pionowej linii . Szuflada wybiera słowo i zwraca liczbę kreseksłowo zawiera . Drugi uczeń domyśla słowo , jeden się na raz . Dla każdej niewłaściwej listu ,szuflady dodaje części ciała . Gracz przegrywa, jeśliszuflada zakończone ciało zanim odgadnie słowo . Imperium

Dodaj komentarz