Pomysły gra planszowa dla Kolei Podziemnej

Underground Railroad byłanazwa nadana serii dróg ewakuacyjnych i bezpiecznych domach , że amerykańscy niewolnicy następnie dotrzeć do północnych stanach lub Kanadzie w pierwszej połowie 18 wieku . Wyrażenia takie jak ” Railroad stacji ” i ” dyrygent” były wykorzystywane do ukrywania prawdziwych znaczeń . Underground Railroad Plansza powinna gracze czują suspens dróg ewakuacyjnych nawiedzonych przez ” łapaczy niewolników ” , które zostały wypłacone włączyć niewolników cala gra powinna pokazać , jak trudno było na ucieczkę niewolników do uzyskania żywności, schronienia i bezpieczeństwa , ale pozwalają wytrwała graczom wygrać aż do wolności . Zaczynając

Punktem wyjścia dla każdej Underground Railroad gry jest niewolnictwo , acelem jest wolność . Gracze wybrać strategię , aby uzyskać od punktu startu do mety , a gra oferuje im wiele konkurencyjnych alternatyw , z których każda ma swoje zalety i wady . Na przykład , jeden z graczy może fałszować lub kupić swoje ” darmowe papiery ” , że państwo jestwolnym człowiekiem – i dlatego może podróżować bez przeszkód . Alternatywnie , inny gracz może wybrać, aby chować się na statku lub w pociągu , aby szybko dostać się na północ. Darmowe dokumenty mogą być kosztowne i trudne do uzyskania w inny sposób , i brak ryzyka gapę z żywności i powietrza , a także odkrycie .
Zaliczki

zawierać kilka kwadratów na planszy Zaliczka gracze dół ich tras . Takie kwadraty mogą być oznaczone ” stacji ” lub ” bezpieczne domy ” i przyznają dodatkowy rzut kostką do reprezentowania dodatkowe zapasy żywności i wody , kierunków do następnego bezpiecznego domu i nowe ubrania . Kwadraty reprezentują alternatywne zaliczki nieoczekiwanie cache żywności , np. kukurydzy , lub podsłuchanie tajne kierunki w piosence innego niewolnika , takich jak ten, w duchowej ” Wade w wodzie ” – ” podróży w dół potoku , aby rzucić się swoim zapachem psów . ”

niepowodzenia

Niektóre gry planszowe kwadratów musi zawierać niepowodzeń . Możliwe komplikacje na Underground Railroad to nagły napływ prześladowców , konieczność noc lub dwie z ukrycia – lub, dla celów gry, nieodebrane kolej. Inne komplikacje tracą sposób – brakuje kolei i faktycznie wycofujące się kwadrat lub dwa – . Lub, w najgorszym ze wszystkich , jest zauważony przez ” łapaczy niewolników „, które prawie zawszekoniec gry

wygraną a przegraną

zwycięstwa w kategoriach Underground Railroad , czyni go obok wszystkich przeszkód na drodze do wolności w Kanadzie . Utrata przechwycona i coraz wysłany z powrotem do starego mistrza , lub , co gorsza, są sprzedawane nawet dalej na południe. ChociażUnderground Railroad gry kanapy te historyczne realia w formie zabawy , nie powinien starać się ukryć, że dla niektórych niewolników ,gra była na śmierć i życie : . Niektóre złapanych uciekinierów nigdy nie dostał drugą szansę

Dodaj komentarz