Klasie grono gry

Sale szkolne nie tylko ustawienie dla edukacji , ale również do zabawy , w zależności od gatunku i programu nauczania . Wiele działań i gry w klasie , począwszy od & quot; Duck Duck Goose & quot; z & quot; Hot Potato , & quot ; zaangażowanie studentów tworzących krąg. Nauczyciele mogą angażować uczniów w licznych grach klasie okręgu , czy do celów zabawy lub włączyć jakąś wartość edukacyjną . ” Wielki Wódz ”

studentów siedzi w kręgu ,wybrana & quot; IT & quot; kid kroków na zewnątrz pomieszczenia , podczas gdy inny dzieciak – & quot ; Big Chief & quot; Dzieje się krótkie ruchy , takie jak klaskanie rąk lub tupiąc nogami . Wszyscy gracze powielać działań wodza . Kiedy & quot; To & quot; wraca do pokoju , patrzy i próbuje zgadywać & quot ; Duży szefa & quot; tożsamość . Jeśli on odgadnie ciągu trzech próbach , staje się & quot ; Big Chief , & quot ; podczas gdy inny uczeń ma z kolei jako ‚ To & Quot . ; Jeśli nie uda mu się odgadnąć poprawnie , nadal jako & quot; . It & quot;
Zbiory ” Różne brzmienia , różne okazje ‚

Studenci ćwiczą dostosowania ich głos do poszczególnych lokalizacji i scenariusze podczas gry & Quot ; różne głosy , różne okazje & Quot . ; Nauczyciel zapisuje lokalizację i osoby na kartach katalogowych i umieszcza je w pojemniku . Studenci odebrać kartę indeksu i porozmawiać z wypchanych zwierząt czy zabawki w okręgu tak, jakby byłaosoba wymieniona na karcie. Studenci również stosować odpowiednie tony głosu ze względu na lokalizację na ich karty indeksu . Na przykład, jeśli karta list ucznia cali do biblioteki & quot; i & quot; przyjacielem , & quot ; Student będzie mówić spokojnie o czymś ona mówić do znajomego na temat , lub o przedmiotach związanych z biblioteką . Pouczeń podsumowuje mówiąc, gracze odgadnąć miejsce i osoby , któreuczeń próbował reprezentować . Studenci podnieść ręce do odgadnięcia , zuczniem zgadywania poprawnie mówić dalej. Jeśli żaden uczeń odgadnie ,nauczyciel wybiera następny głośnik
” Przełóżkurczaka ”

Umieszczenie twist klasie na & quot; . Hot Potato , & quot ; jeden uczeń gra & quot ; IT & quot; dziecko i posiada gumowy kurczak . Nauczyciel mówi & quot; To & quot; wymienić pięć pozycji w kategorii : albo tematy związane z klasy nauczania lub tematy ogólne – i przekazać kurczaka ich prawo . Na przykład ,nauczyciel może polecić swoich uczniów , aby wymienić pięciu prezydentów Stanów Zjednoczonych . Jako studenci przechodzą kurczaka wokół kręgu , & quot ; To & quot; stara nazywania pięciu prezydentów . Jeżelipowrót do niego kurczaka , zanim nazwiska pięciu prezydentów , pozostaje on & quot; . To & quot; Jeśli uda mu się nazywanie pięciu prezydentów ,student gospodarstwa kurczaka , gdy stwierdza on nazw pięciu prezydentów zostajenowej & quot ; . To & quot;
‚ butów Hustle ”

& Quot ; butów Hustle & quot; zaczyna się od studentów usuwania ich buty i Shoestrings i umieszczenie Shoestrings w palcach buty . Studenci umieścić swoje buty w środku podłogi i tworzą krąg wokół butów , podczas gdynauczyciel miesza się stos butów . Na polecenie nauczyciela uczniowie wyścig , aby znaleźć swoje buty , koronki je i umieścić je z powrotem na nogi . Pierwszy gracz, koronki jej buty , włożyć buty z powrotem i wstać wygrywa.
” Słowo Stowarzyszenia ”

W przeciwnym razie przyczynić się do połączenia słów wysyła studentów z kręgu w & quot ; Worda Stowarzyszeń & Quot . ; Ponauczyciel mówi ani słowa ,następny gracz mówi inne słowo , które kojarzy się słowo, które go poprzedza . Na przykład, jeślinauczyciela mówi cali do Dog cali do Pierwszy student może powiedzieć & quot; Bone , & quot ; z następnej osoby mówiąc & quot; Bury , & quot ; i tak dalej. Jeśli ważność stowarzyszenie przychodzi do pytania , studenci uzasadnić związek , z nauczycielem i innymi studentami określających , czy przyjąć , czy nie. Jeśli uczniowie nie mogą myśleć o ważnym słowem w 30 sekund , opuszczają krąg . Gra trwa dopóki jeden gracz pozostaje .

Dodaj komentarz