Jak zrobić łuk dla snajperów w Team Fortress 2

. ” Team Fortress 2 „first-person shooter na PC, jest od czasu jego premiery w 2007 roku jedna aktualizacja ,Sniper Vs widziałem wiele aktualizacji . Aktualizacja szpiegiem wydany 21 maja 2009, dodał dodatkowych broni do klasy snajper , takich jak Łowcy. Ten łuk zastąpi snajpera karabin snajperski , pozwalając mu naładować swoje zdjęcia szybciej i szybciej w czasie ładowania . Jednakże to jednak kosztem zmniejszonej odległości. Korzystanie crafting mechanik Team Fortress 2 , można utworzyć łuk dla Snajpera w dowolnym momencie podczas gry . Instrukcja
1

Uruchom ” Team Fortress 2 „.
2

Kliknij „przedmioty” z menu głównego , a następnie ” Crafting „.

3

Kliknij ” Crafting przedmioty ” kartę a następnie jednego z ” pachniał XX broń ” kategorie , w zależności od broni masz aktualnie . Broń zyskał losowo przez grę lub kupując je w sklepie w grze .
4

Dodaj jakieś dwie bronie do „wojskowy” polach po prawej stronie ekranu i kliknij przycisk ” Craft ” do złomu . Jeden złom jest wymagane , aby element specyficznej klasy .
5

Kliknij ” sfabrykować Żeton klasy ” z zakładki ” Crafting przedmioty” . Używać trzech broni snajper, takich jak Razorback , Bushwhacka i Machina , do łodzi znak Snajper w taki sam sposób jak tworzenie złom .
6

Kliknij ” Sfabrykuj Żeton slotu ” z ” Crafting pozycje Zakładka ” . Używać trzy podstawowe bronie z każdej klasy , aby utworzyć podstawową bronią token w taki sam sposób jak tworzenie złom .
7

Kliknij ” broni” zmyślać Ćwiczenia z zakładki ” Blueprint ” .

8

Dodaj swój złom , żeton klasy snajper broń pierwotna i żeton do siatki po prawej stronie ekranu.
9

Kliknij „hobby” , aby stworzyć losowy podstawową broń dla klasy snajper . JeśliŁowca nie jest , nadal jednostek rzeczy następujące kroki , dopóki nie zostanie utworzony . Imperium

Dodaj komentarz