Jak znaleźć Klasa Pancerza duchownego w Dungeons & Smoki wydanie czwarte

w czwartym zasad edycji ” Dungeons and Dragons „, duchowni kanał boskiej energii do walki, dzielność uzdrowienia i obrony . Te duchowe mężczyzn -at -arms inspirować swoich towarzyszy potężne modlitwy i możliwości duchowych , że rywal nawet wyszkoleni czarodzieje w ich magiczną moc. W przeciwieństwie do innych czarów – kółka , duchowni mogą nosić cięższą zbroję skóry i kolczugi ; również uzyskać premie od modlitwy lub zaklęcia . Klasa Pancerza duchownego w ( AC ) określa prawdopodobne przeciwników może uderzyć przez jej zabezpieczeń i uszkodzenie jej ciała . Instrukcja
1

Określić klasy bazowej Armor jakiegokolwiek sprzętu noszonego przez duchownego . Zbroja oferuje bazę zerowym AC. Skóra ma podstawę dwóch , a ukryj oferuje trzy Klasa Pancerza . Kolczugi ceny pancernych jako klasy pancerza sześciu.
2

Dodajnajwyższa statystyk Clerica Intelligence lub Zręczność, jeślikleryk nosi szmatki lub skórzaną zbroję. Lekka zbroja zapewnia premie do inteligentnych i szybkich znaków .
3

Kombajny żadnych bonusów od magicznych zaklęć , przedmiotów , modlitwy i zaklęcia z całości. Na przykład ,duchowny sobie zwykły skóry z Zręczności sześciu i 2 czar ekranowania ma AC 10 .
4

Odejmij żadnych modyfikatorów , takich jak wroga Faerie Fire przeliterować lub inny pocisk zmniejszając skutki. Wydanie czwarte z nich stanowi mniej niż w poprzednich wersjach , ale szamani i inne wrogie zaklęcie – kółka nadal mogą zmniejszyć AC . Imperium

Dodaj komentarz