Jak Obniżyć LittleBigPlanet Termometr

Opracowany przez Media Molecule , ” LittleBigPlanet ” nie zachwycił graczom z zabawy i żywy styl sztuki , jak woli, zdolności gracza zaprojektować i zbudować własne etapy zgry jest w edytor poziomów głębokości . Termometr w edytor poziomów jest tam , aby pokazać, jak duży etap jest i ile miejsca zostało. Podczas gdytermometr nie może być usunięta, istniejekilka sposobów , aby utrzymać rozmiar poziomu w dół. Instrukcja
1

Użyj jako wiele różnych materiałów , jak to możliwe w projekcie poziomu. W ” LittleBigPlanet „więcej jednego materiału używanego , tym trudniej będzie do systemu ładowania poziom . Przy użyciu tak wielu różnych materiałów , jak to możliwe , można złagodzić stres jesteś wprowadzenie na PS3.
2

Wpisz emitery oszczędnie i sprawdzić ich właściwości , aby upewnić się , że tylko to, co chcesz im zrobić . Nadajniki mogą wypełnić swój termometr bardzo szybki , więc używaj ich tylko wtedy, gdy czujesz , że sąkoniecznością. Przez szczypanie ich właściwości , można mieć pewność,nadajnik nie będzie ciężar gry z dodatkowych opcji , których nie chcesz .
3

Stosować obiekty na podłogę tam, gdzie jest to możliwe, lub wykorzystanie ciemna materia , aby zachować je zablokować w jednym miejscu. Każdy element, który jest zamocowany, jest mniej obiektów , dla którychgra musi generować fizyki. Poprzez utrzymanie pozycji zablokowana , będzie zostawić więcej miejsca , aby dodać inne, bardziej skomplikowane obiekty .
4

Go łatwo na naklejkach . Chociaż może to wydawać się dobrym sposobem , aby dać niestandardowe scenie kawałek indywidualną smak , co można umieścić naklejkę jest jeszcze jednogra ma wygenerować . Zapisać żadnych naklejek , które chcesz dodać do samego końca , gdy poziom jest kompletny i tylko dodać naklejki masz pokój dla . Jeśli dodać naklejki zbyt wcześnie , może trzeba mozolnie oderwać je w celu utrzymania budynku . Imperium

Dodaj komentarz