Sztuczki matematyki i nauczania dzieci Gry

sztuczki matematyczne i pomagając im sortowania przez złożoność problemów jest łatwe do zrobienia, z płyty , karty i gry online . Gry i zabawy edukacyjne są dostępne i obejmują podstawowe zrównanie takich jak dodawanie, odejmowanie, mnożenie i dzielenie , a także bardziej złożone koncepcje , takie jak frakcje, geometrii i algebry . Przechowywać nauki zabawy z różnych sztuczek magicznych matematyki , jak również. Jazda Problem Trenuj Word do Historii

Jazda Problem Trenuj Word do historii przeznaczony jest do wieku 8 do 12 lat i nadaje się dla dwóch do czterech graczy . Dzieci korzystają podróżując po planszy , przeprowadzka i z różnych obszarów , poznawania historii i rozwiązywania pięć różnych rodzajów problemów matematycznych słów . Stosuje się pojedyncze i wielokrotne problemy krok i szacowania . Gracze odwiedzić starożytne piramidy w Gizie , bitwy Napoleona i Wielki Mur Chiński i dowiedzieć się ważnych faktów historycznych podczas wizyty . Karty do gry oferują informacje w światowej historii i geografii . Dodatkowe gry , opowiadania i działania są również zawarte . Bądźpierwszą osobą , aby go po planszy i wygrać mecz .
Znalezienie Ktoś Wiek

Jak znaleźć czyjś wiek tosztuczka zabawa liczba wieków 10 i więcej lat. To trwa dwie osoby ciągnąć ten trick off – ten, zapewniający odpowiedź i chętnego uczestnika . Aby rozpocząć,oszust prosi swojego partnera , aby pomnożyć pierwszy numer swojego życia przez pięć. Następnie powiedz mu , aby dodać trzy i podwoić tę liczbę . Wreszcie mająplay- wzdłuż osobę dodać drugą cyfrę jego wieku na rysunku , a następnie odsłonić jego odpowiedź . Odliczyć sześć i będzie można ujawnić wiek twojego gotów uczestnika.
Suma Swamp

Sum Swamp Gra przeznaczona jest dla dzieci od 5 do 7 i nadaje dla dwóch do czterech graczy . Dzieci w podróż dookoła planszy podróżując i z bagna i rozwiązywanie równań matematycznych . Dodawanie i odejmowanie są obie opcje . Gracze rzucają trzema kośćmi na każdym kroku. Dwa z kości mają numery i działać jako źródeł dla równania. Kości trzecie posiada albo plusa lub minusa , informując ucznia , którego rodzaj computing jest on wymagany do ukończenia . Short Cut i krokodyl pętli bez końca są dwa obszary , które oferują specjalne trudne przestrzenie . Krótkie cięcia , wyrównuje lub kurs i numer są miejsca zastosowania. Pierwszy gracz , aby dotrzeć do miejsca mety jestzwycięzcą.

Dodaj komentarz