Jak korzystać z fizyki Armatura Game Engine

W Game Engine ,armatura jest narzędziem, które umożliwia projektantom replikować fizyki ragdoll bez powiązania każdej części modelu razem. Działając jako kości ciała ,armatura może służyć jako skrót dla projektantów i łatwiejszy sposób nagrę na przetwarzanie działań ragdoll imprezy . Tworzenie armatury w obiekcie toprosta procedura , że każdy może osiągnąć projektant gry w Game Engine . Instrukcja
1

Wybierz „Widok „, a następnie „TOP” orientować aparat z pozycji top-down .
2

Naciśnij przycisk ” spacja ” , a następnie kliknij ” Dodaj ” w menu , które się pojawi , a następnie ” armatury „.
3

Kliknij ” X-ray ” w lewym dolnym rogu ekranu, aby uzyskać pełniejszy obraz szkieletu.
Tanie 4

Naciśnij przycisk ” Zakładka” , aby wejść w tryb edycji .
5

Naciśnij przycisk ” e ” , a następnieprzycisk „Z” , aby stworzyć replikę armatury wzdłuż osi Z .
6

Orientdrugi armatura piłkę granicznym do dołu placu .
7

Kliknij przycisk „Edytuj” , a następnie ” Dodaj modyfikator , ” następnie ” Armatura „.
8

Zmień nazwę w polu wartości do” Armatura „. Należy wykorzystać słowo .
9

Tworzenie szkieletów za każde kolejne kości przedmiotu. Na przykład ,osoba powinna mieć co najmniej trzy armatury w każdym ramieniu : jedna twornika dla kości ramienia ,drugie twornika za kośćmi przedramienia i trzeci twornika reprezentuje ręki. Ambitni projektanci mogą nawet dodać dodatkowe armatury do reprezentowania palce .
10

powiązania każdej armatury łącząc kule w końcu armatury dopóki nie stworzył podstawowy szkielet obiektu .

11

Zapisz zmiany , aby zachować strukturę Armatura Twojego obiektu . Imperium

Dodaj komentarz