Jak Chain Shinesparks w Metroid : Zero Mission

Od 2004 roku ” Metroid : Zero Mission ” zaoferował graczom udoskonalony remake oryginalnego ” Metroid ” dla Nintendo Entertainment System , nowe power-upy , zaktualizowane grafiki, nowy układ mapie iwszystko-nowe zakończenie. Jeden z power-upy nie widziałem w oryginale , znany jako ” shinesparking , ” może być używany do przełamania niektórych ścian i dostępnych miejscach , które są zazwyczaj niedostępne . W odpowiednich okolicznościach , możliwe jest łańcuchem wielu shinesparks w row.Things musisz
Speed ​​Booster uaktualnić
Pokaż więcej instrukcji
1

Morph – ball bomb dolnym lewym obszarze pokoju po pokonaniu Kraid , a następnie przejść do następnego pokoju . Zdobywaj upgrade Speed ​​Booster .
2

znaleźć obszar , który ma pionowe nachylenie i wystarczająco dużo miejsca do pobierania zdolność łącze Boost, Samus ‚ . ( Niektóre obszary , takie jak ten można znaleźć w całej grze . )
3

Naładuj zdolność łącze Boost, trzymając w lewo lub w prawo, aż Samus zaczyna świecić , a następnie naciśnij , aby zapisać swój ładunek . Samus będzie świecić na czerwono.
4

Marka Samus skok ( podczas świecące ) i przytrzymaj żadnym innym kierunku niż w dół . Samus rozpocznie shinesparking .
5

shinespark Celem Samus ‚ na zboczu pionowej zanim kończy . Samus będzie w dalszym ciągu działa i szybko odzyskać opłatę Prędkość impuls. Naciśnij ponownie, aby zapisać ładunek . Możesz kontynuować shinesparking w ten sposób tak długo, jaknachylenie jest dostępne . Imperium

Dodaj komentarz