Jak wygrać w Mahjong

Mahjong tochińska gra płytki, które istnieje od 1890 roku Wygranie gry Mahjong wymaga posiadania dwóch identycznych płytek lub cykli NAAG i cztery Pung , Sheung lub Kong . Na przykład ,Wygrywa może mieć cykl NAAG z dwóch cykli Pung i Sheung lub trzech cyklach Kongu z jednym cyklu Pung . Mahjong bierze ryzyko i dużo szczęścia , bo nie wiesz, które płytki będą ty lub twoi przeciwnicy , wyrzucić lub trzymać . Instrukcje
Cycles
1

Get cykl Ngan . Cykl Ngan jest , gdy masz dwie identyczne płytki , takie jak dwie ” 4 tysiące ” lub dwóch ” czerwonych smoków . ” Ngan jest potrzebny do każdej strony , więc ukończenie tego cyklu powinien być pierwszym priorytetem . Pobierz Ngan odrzucając niepotrzebne płytki i podnoszenia płytki , która jest identyczna do każdej płytki trzeba .
2

Zakończenie cyklu Pung . Cykl Pung jest , gdy masz trzy identyczne płytki dowolnego garnitury , smoków i wiatrów . Na przykład , można wygrać z trzema czerwonymi smokami ” 3 ” lub ” 4 trzy bambusy . ” Zakończyć cykl Pung jeśli masz już dwie identyczne płytki w ręku i widać drugą w wyrzucać stos . Wyrzucić bezużyteczną płytkę odebrać którego potrzebujesz .
3

Zakończenie cyklu Sheung . Cykl Sheung jest , gdy masz serię trzech płytek z tym samym kolorze , takich jak ” 7 , 8 i 9 bambusów ” lub ” 1, 2 i 3 koła . ” Zakończyć cykl Sheung jeśli masz już dwa garnitury z rzędu itrzeci jest w wyrzucać stos . Wyrzucić bezużyteczną płytkę z ręki podnieść ten, który uzupełnia swój cykl .
4

Zakończenie cyklu Kong . Cykl Kong jest , gdy masz cztery identyczne płytki dowolnego garnitury , smoków i wiatrów , jak czterech kołach ” 7 ” lub czterech ” 3 bambusów . ” Zakończyć cykl Kong jeśli masz już trzy identyczne płytki w ręku , a czwarty jest w wyrzucać stos . Wyrzuć niepotrzebne płytki odebrać ten, który uzupełnia cykl .
Strategia
5

Idź do Pung lub Kongu pierwszy. Gracz może wygrać z czterech Sheung , ale Kong i Pung mają pierwszeństwo przed Sheung . Jeśli jesteś blisko coraz Kong i Sheung , zakończyć cykl Kong pierwszy dokończyć cykl Sheung .
6

Zostaw swoje płytki . Grupowanie płytek może niech przeciwnicy wiedzą, jak blisko jest do wygrania gry . Oddanie płytek w kolejności losowej może zrobić przeciwnik lekceważyć rękę i daje zwycięskiej przewagi .
7

śledzić płytek masz wyrzucić , a pozostali gracze odebrać . Jeśli twój przeciwnik podniósł ” 4 i 5 bambus” to nie należy odłożyć ” 3 ” lub ” bambusa 6 bambusa. ”
8

Podnieś płytek , które trzeba i mieć plan na jak z nich korzystać . Możesz stracić cenne możliwości , jeśli masz bezużyteczne płytek w dłoni ipłytka jest konieczne w wyrzucać stos .

Dodaj komentarz