Jak przejść misję 12 na Club Penguin EPF na DS

” Klub Penguin : Elite Penguin siła ” to gra wideo Nintendo DS pierwszy wydany w 2008 roku Jest tospin-off z Disneya multiplayer role-playing gry online ” Club Penguin ” i widzi . gracze biorący kontrolę EPF , agencji szpiegowskiej poświęconej ochronie Club Penguin . Gracz musi wykonać szereg misji , aby utrzymać Club Penguin bezpieczne od robotów . Misja 12 , znany jako ” Robots On The Run „, jeststosunkowo prosta do wykonania. Instrukcja
1

Twoje uprawnienia strzałowych , puk robota dół Ski Hill przed pogoni za nim na snowboardzie . Kiedy upada, korzystać z pętli go złapać .
2

Użyj narzędzia robotomy włączyć robota off . Drugi robot będzie się go odebrać , szybko następuje jet pack Dude . Zapytaj jet pack Dude , czy można korzystać z jego plecak odrzutowy . Kiedy on mówi, że tak , przejdź do stertę śmieci i odbiórgazu może się . Rozpocznie to jet pack Adventure mini gry .
3

Zakończ mini gry . To zostawię cię na szczycie najwyższej góry na poziomie . Umieścić bańkę wokół niepełnosprawnych robota , który jest tam zapewnienie, żeinna robota nie to pop . Weź Flinta i upuść worek kawy na głowę drugiego robota .
4

Użyj funkcji cip wyłączyć robota , a następnie umieścić zarówno roboty w swoim ekwipunku. Zakończyłeś misji 12 . Imperium

Dodaj komentarz