Jak grać Starożytne egipskie Games

Starożytni Egipcjanie ludzi ciężko pracujących , ale także wie, jak się bawić . Wiele z ich gry przetrwały do dziś. Oprócz uprawiania gier na świeżym powietrzu , takich jak zapasy, łucznictwo i boks , Egipcjanie uwielbiali grać w gry planszowe . Dwa , które były najbardziej popularne były Senet i Assabie . Król Tutanchamon został pochowany z czterech kości słoniowej i hebanu , inkrustowane desek Senet i królowej Nefertari przedstawiono grę w słynnym malarstwa ściennego . Assabie plansze były często umieścić na odwrocie deski Senet , apołączenie tych dwóch gier prowadzi do gry w backgammon.Things musisz DużE ciężkiego białego papieru lub tektury Foto 14 warcaby lub irytuj pionki , 7 jednego koloru i 7 innym kolorze Łódź 6 język depressors ( rzuca kije )
Pokaż więcej instrukcji
Senet
1

Złóż pokładzie Senet z ciężkich biały papieru . Dzielą płytę na 30 kwadratów lub mieszkanie , w trzech rzędach po 10 kwadratów . Liczba kwadraty kolejno od 1 do 30 , gdzie 1 na górze po lewej stronie i 30 na dole po prawej stronie , z kierunku po zacofanym S. Kawałki ruszy od lewej do prawej w pierwszym rzędzie , od prawej do lewej w drugim rzędzie i od lewej do prawej w trzecim rzędzie .
2

Mark jedna strona języka cztery depressors lub rzucanie kijami, z gwiazdą lub innym symbolem. Oryginalne kije Senet zostały zaokrąglone z jednej strony , więc można powiedzieć , która strona wylądowali na kiedy je rzucił . Kiedy wrzucić swoje kije rzucanie, możesz zadzwonić gwiazdę lub stronie symbol ” zmierzyć się „.
3

Umieścić 14 Odtwarzanie elementów na planszy , na przemian dwa kolory , począwszy od kwadrat 1 , a kończąc na placu 14 .
4

Rzuć kije do określenia ruch. Policz, ile kije wylądować ” twarzą do góry „, czyli gwiazdkowy – side up . To jest twój rolki . Jeśli nie ma laski wylądować ” twarzą do góry , ” Twój rolka jest5 , i tracisz kolejkę. Jeśli rzucisz 2 lub 3, może wcześniej, że wiele placów . Jeśli wyrzucisz 1 lub 4 , należy rzucić ponownie, aż rzucisz 2 lub 3 .
5

zamienić się miejscami z kawałka przeciwnika. Jeśli twój kawałek ląduje na placu zajmowanego przez sztukę przeciwnika , wysłać jego kawałek z powrotem na plac , z którego rozpoczął swój kawałek . Jeśli twój przeciwnik ma dwa kawałki obok siebie , te kawałki są bezpieczne przed włączeniem . Grając utwory , które zajmują kwadraty 26 ( House of Happiness ) , 28 ( Dom Duchów ) lub 29 ( House of Double) , są zawsze chronione od reguły przełączania.
6

Move tak , że trzy kawałki ziemia w sąsiednich kwadratów . . Blokuje pionki przeciwnika z ruchu przeszłość
7

Advance każdy kawałek do „dobrego” Square -Dom Szczęścia lub placu 26 – z dokładnym rolki. Od tego momentu , przenieść kawałek przeszłości „rzeki” ( kwadratowy ) na placu 27 28 lub 29 , a dokładnie w rolce . Jeśli lądujesz na placu 27 , należy wrócić do Domu Odrodzenia ( kwadratowy 15 ) . Od placu 28 lub 29 , twój kawałek jest na miejscu pokrywają się , lub pozostawić płytkę , dzięki dokładnym rolki 2 lub 3 .Pierwszy gracz, który pokrywa wszystkie jego kawałki off wygrywa pokładzie .

Assabie
8 Assabie i Senet były gry dwóch graczy .

Złóż gry deska Assabie . Narysować 20 kwadraty w trzech rzędach, z czterech pól z jednej strony, a cztery z drugiej strony centralnej rzędu 12 kwadratów.
9

Mark jeden bok szóstego języka uciskania lub rzucania kijów gwiazdka lub inny symbol . Kiedy wrzucić swoje rzucanie patyków , możesz zadzwonić gwiazdę lub obok symbolu ” twarzą do góry . ” Liczba pałeczek odkrytych jest twoja rolka . Jeśli nie ma laski wylądować twarzą w górę, tracisz kolejkę. Jeśli rzucisz 2 lub 3, może wcześniej, że wiele placów . Jeśli wyrzucisz 1 lub 4 , należy rzucić ponownie, aż rzucisz 2 lub 3 Twój pierwszy kawałek deski można wprowadzić tylko poprzez podrzucanie do 4 lub 6 . ; Kolejne elementy mogą wejść na płytę z każdym rzutem. Każdy gracz ma pięć sztuk . Kawałki wprowadzić deskę w rzędzie czterech kwadratów , która jest zwrócona graczowi i przemierzać wiersz z czterech, a następniewiersz 12 .
10

Wyślij kawałek przeciwnika z powrotem do początku , jeśli kawałek ziemie na placu zajmowanego przez jej sztukę . Twój przeciwnik będzie musiał wnieść ten kawałek z powrotem na planszy gry z jej następnym rzucie .
11

Advance swoje kawałki do gry za pośrednictwem sekwencji kwadratów . Pierwszy gracz, który pokrywa wszystkie jej elementy z planszy wygrywa . Imperium

Dodaj komentarz