Jak zrobić dobry Opis filmu dla SmackDown vs RAW 2010

Jak każdy wrestlingu widz wie , połowa udziałów w programowaniu pochodzi z opowiadania. ” SmackDown vs Raw 2010 ” gra z tej koncepcji , pozwalając graczom na tworzenie własnych historii , co skutecznie każdy gracz w zapasach Booker . Tak jak w przypadku programów prawdziwy wrestling, historie muszą zrównoważyć narastaniu i pay- off mając tyle akcja dzieje zarówno w jak i poza ring , mieszanie kulisami iw ringu interakcji , opóźniając żadnej bezpośredniej konfrontacji , dopóki w odpowiednim momencie i do końca wiadomo, kiedy historia. Instrukcje
1

Rozpocznij małe. ” SmackDown vs Raw 2010 ” pozwala wielu opowieści , które mają być rozciągnięte powyżej dwóch lat wartość programowania , w cotygodniowych programach telewizyjnych i poglądów miesięcznych płatnych . Zamiast tworzyć wiele , długotrwały historie na raz , koncentrują się na robi małe historie w pierwszej kolejności. Kiedy są wygodne z podstawami twórcy opowieści , rozpocząć rozwijanie większych historie.
2

Drzewo historię przed rozpoczęciem . Upewnij się, że wiesz, ile warte serialu programowania potrzebne są , aby dokończyć historię. Dowiedzieć się, kiedy należy dodać w dużych animacji i rozwoju do historii .
3

Zapisz konfrontacji jeden na jednego na pay-per – widoki. Jak z prawdziwymi wrestlingu opowieści , darmowe pokazy ( Raw , SmackDown , ECW ) powinien opierać się na opinie płatnych . Punktem kulminacyjnym tej historii nie powinny być rozdawane . Wykorzystywać różne odmiany , takie jak kulisy segmenty, dopasowania Tag, run-in i burd po meczu naciskać spór przy zachowaniu dwóch ( lub więcej ) centralne zapaśników siebie do pay-per – .
4 < p> Używaj innych zapaśników , zwłaszcza jeśli rozwija więcej niż jedną historię na raz . Jest to szczególnie skuteczne w rezerwacji długoterminowych. Jeśli chcesz mieć kąt między CM Punk i Randy Orton ostatnich kilku miesięcy o wartości pokazów , należy rozważyć inne zapaśników , które mają jeden lub oba z historii , jak Cody Rhodes i Undertaker , wejść w fabule . Dzięki temuhistoria świeże i można budować do ruchu jednego z zapaśników w historii, z kimś innym , na przykład raz Punk odbywa się Orton mógłby następnie przejść do historii, z Rodos , podczas waśni Orton z Undertaker . Następniedwa może być wniesiona z powrotem.
5

Nie zatłoczonego Run- in lub dużych imprez . Podczas ” SmackDown vs Raw 2010 ” pozwala tak wielkie rzeczy jak wybuchy samochodów , które powinny być zapisane , gdyhistoria naprawdę potrzebuje impuls intensywności tuż przed końcem . Podobnie , run- ins się bardzo stare i tanie, jeśli stosowane zbyt często . Myśleć o nowych sposobów, aby zachować zapaśnicy oddzielić przed mecze pay-per -view .
6

Utwórz szczegółowe segmenty za pomocą różnych wyrazów twarzy , kąty kamery i środowisk . Segmenty Backstage powinny być unikalne , ciekawe i skierowane do istotnych części tej historii . Podobnie , nie mają zapaśnicy powiedzieć coś, co może być pokazany w akcji .
7

Tworzenie ciekawych przeszkód w postaci gracza – kontrolowane . Czasami może to być ciekawe mieć niezwykłe warunkigracz spełnić , jakby stracić mecz , spadek tytuł lub zostać zdyskwalifikowany przy użyciu broni przeciwko znienawidzonym rywalem . Tak jak w przypadku dużych imprez powinny być stosowane rozważnie , ale może odnowić zainteresowanie dłuższych opowiadań biegania .
8

Upewnij się, że są konsekwencje działania . Jeślizapaśnik jest pobity kulisami , lub masamochód wybuchnie jak chodzić , powinny pokazać fizycznego wpływu tego zdarzenia następnym razem się pojawiają.
9 < p> użytku online opinie. Delegowanie historię w Internecie pozwala innym graczom oceń go do pięciu gwiazdek . Choć nie zawsze będzie kilka trolli , zanotuj informacje zwrotne od innych graczy i używać go w celu wzmocnienia tej historii lub następny.
10

Dowiedz się , kiedy do końca swoją historię . Wiele prawdziwych zapasach Bookers popełnić błąd posiadaniahistoria iść znacznie dłużej niż powinno . Satysfakcjonujące zakończenie może miećprzyzwoity historia się świetnie.

Dodaj komentarz