1980 Arkady Gry strzelanki

Gry strzelanki były powszechne w okresie boomu coin – op w 1980 roku , z mechanicznymi strzelnicach lekkich karabinów i zaawansowanych gier wideo znalezionych w salonach na całym świecie. Te gry opisywany wiele różnych celów , od strzelania wrogów na ekranie, aby czas reakcji testowanie zawodników . Sztuczne pistolety , strzelby, karabiny maszynowe i karabiny maszynowe zostały sub używane jako kontrolery , a niektóre gry pozwala również dwaj gracze strzelać side-by -side . Duck Hunt

Chociaż ” Duck Hunt ” jest lepiej zapamiętany jako gra, która była w pakiecie z Zapper pistolet światła Nintendo Entertainment System , to właśnie równieżgra zręcznościowa , w 1984 roku. Kolejna maszyna zręcznościowa , „Vs . Duck Hunt „, miał pistolet , więc drugi kontroler może strzelać dwóch graczy jednocześnie . Foto
Agregat

” Chiller „z 1987 wymaganych graczy do korzystania z karabinu do strzelać kończyny ludzi przykuty do ściany w warunkach lochu . Gra była bardzo kontrowersyjna ze względu na poziom przemocy , gore , i sceny tortur . ” Chiller ” został zakazany w Wielkiej Brytanii . Imperium Operacja Wilk

„Operacja Wilk ” featured jeżdżące Uzi pistoletem maszynowym jako kontroler . Celem było ratowanie zakładników z obozu jenieckiego pomocą sub karabin maszynowy i granaty do czynienia z szeregiem piechoty, czołgów i bojowych . 1987 gra faktycznie nie używać światła broń. Adapter Uzi byłsterowany joystickiem , że celownikiem od podstawy uchwytu , gdy gracze przeniósł broń.
Operacja Piorun

„Operacja Piorun ” od 1988 wyróżniona drugi kontroler sub -machine gun , przekształcając go w grze dwóch graczy . Misje byłyluźne dostosowanie prawdziwych wydarzeniach z 1976 r. z misją ratowania zakładników izraelskich sił obrony w Entebbe w Ugandzie .
Linii ognia

” Linia Ognia ” od 1989 miał siedzieć w szafki dla graczy działających swoje dwa kontrolery karabinu maszynowego. ” Linii ognia ” sprite dedykowany używany obsługi sprzętu firmy Sega , która pozwoliła na wygenerowanie grafiki pseudo-3D poprzez skalowanie i obracanie obrazów w tym samym czasie . Pokonanych wrogów na ekranie pozostały , dając graczom okazję podziwiać zniszczenie ich dalszy spowodowane . Imperium

Dodaj komentarz