Jak grać Battleship Bez siatki księgi

Pancernik to klasyczna gra planszowa z marynarki wojennej strategii . Chociażkomercyjna wersja gry rozgrywana jest na planszy , można również grać z tylko kawałek papieru i długopis lub ołówek. Ta wersja nie zapewni dość tyle wizualnej stymulacji , ale jestdoskonałym sposobem na młodsze dzieci do uprawiania zgadywania i wyciąganiem wniosków . Pióro i papier wersja ma dodatkową zaletę , że jest znacznie bardziej zwarty , dzięki czemu doskonale nadaje się do podróży. Jeśli nigdy wcześniej nie grał w grę , za pobraniem zasady ze środków section.Things będzie potrzebne Foto Papier Foto ołówek lub długopis
2 gracze

Pokaż więcej instrukcji
Remis własną forum
1

draw dwa pola na kartce papieru za pomocą linijki . Skrzynki powinny być 5 cm o 5 cm. Jeśli korzystasz z markera , można grać w gry z ołówków i usunąć ślady , tak , że można wyciągnąć sieci mogą być ponownie wykorzystane . Znajdują się w sekcji Odwołania do zdjęć z planszy .
2

Rysowanie linii co pół cala łączący górną część pudełka z dolnej części okna , a po prawej stronie okna z z lewej strony w pole karne. Rozszerzenie linii poza polu lekko . Powinieneś mieć teraz 5-calowy o 5 – calowy pudełko z 10 przez 10 sieci wewnętrznej . Każdy kwadrat w 10 o 10 siatki powinna byćpół – calowy o pół cala. Zrób to dla obu pól .
3

Wytwórnia siatki z numerami od 1 do 10 w górnej części okna . Każda kolumna powinna mieć wiele ponad to zaczynając od 1 ; Na przykład ,pierwsza kolumna ma 1 nad niądruga kolumna ma 2 , i tak dalej. Etykieta lewą stronę okna z literami od A do J, wychodząc z A.Pierwszy rząd będzie miał A obok niegodrugi będzie mieć B, i tak dalej. Zrób to dla obu pól .
4

Powtórz poprzednie trzy kroki tak, że masz dwa identyczne kawałki papieru , każdy z 5 -calowy o 5 – calowy pole oznaczone od 1 do 10. wzdłuż górnej , ido J po lewej stronie .
grania
5

Marka , w którym chcesz umieścić swoje okręty na polu na swojej dolnej kartce papieru . Istnieje pięć zwykle w ogóle , który zajmuje pięć kwadratów , który zajmuje cztery kwadraty , dwa , które zajmują trzy pola , a jeden , że zajmuje dwa kwadraty . Nie pozwól, aby twój przeciwnik zobaczyć, gdzie można narysować swoje statki . Narysować ołówkiem więc plansze mogą być ponownie wykorzystane
6

Na zmianę wołając kwadrat za pomocą siatki . ; Na przykład , A4 lub J10 . Zaznaczyć kwadraty w górnym polu z X , gdy nie uderzył statek przeciwnika , oraz oznaczyć je z O , gdy trafisz na statek . Nie trzeba oznaczyć albo swoich sieci , gdyprzeciwnik nazywa się miejsce , chyba że uderza jedną ze swoich statków .
7

Powiedz ” hit ” , gdyprzeciwnik nazywa się plac , że jednym z Twoje zwykle zajmuje . Znak , że przestrzeń na dolnym pokładzie .
8

zatopić statek, trafiając wszystkie kwadraty , które zajmował . Gdystatek zatonął ,gracz któregonależy statek należy do gracza przeciwnej powiedzieć , że statek został ” zatopiony „.
9

Wygraj grę zatonięcia wszystkich statków przeciwnika .
Imperium

Dodaj komentarz