Wskazówki dla zjeżdżalni i drabiny

Wgłębienia i drabiny to klasyczna gra grana przez dzieciństwo milionów dzieci . Pierwotnie nazywany węże i drabiny w Indiach ,współczesna wersja została stworzona przez Milton Bradley w 1950 roku i obecnie jest dystrybuowany przez firmę Hasbro . Zsypy i Drabiny uczy dzieci moralności i konsekwencję. Zrobić dobry uczynek i będzie o krok bliżej do osiągnięcia celu , ale nie zły uczynek i będziesz jeszcze bardziej w tyle . Grał z 2 do 4 graczy , a zalecany dla wieku 3 i do góry , ta gra może być łatwo odtwarzane przez małe dzieci uczą się count.Things musisz
Wgłębienia i Drabiny gra planszowa
Spinner ponumerowane od 1 do 6
4 pionki Łódź 2 do 4 graczy

Pokaż więcej instrukcji
1

Wybierz jedną z czterech pionków do gry . Ustaw dodatkowe pionki na bok .
2

Zakręć pokrętło , aby zobaczyć , kto idzie pierwszy . Gracz z największą liczbą rozpoczyna grę . Umieścić pionki z planszy, w pobliżu placu nr 1 .
3

Zakręć pokrętło , aby zobaczyć , co liczba kwadratów trzeba przenieść . To będzie od 05:59 przestrzeni. Start na placu nr 1 i przenieść pionek kierunek numerami od jednego do 100 .
4

gruntu na placu , który ma obraz końca drabiny i awansu do wyższa numerach kwadratowych. Obraz z drabiny może mieć dziecko koszenia trawy. Jego nagroda , po przejściu się po drabinie , idzie do cyrku .
5

gruntu na placu , który ma obraz szczycie rynny i przesuń w dół rynny do niższej placu numerach . Obraz rynny mogą miećdziecko jedzenia zbyt wielu ciasteczek iwynikające konsekwencją , po przesunięciu w dół rynny , jestból brzucha .
6

zakończyć swoją kolej , jeśli lądujesz na placu , który przechodzi przez rynny lub drabinie , nie ma obrazu , ma strzałkę lub kwadrat obrazek na górze drabiny lub na dnie rynny .
7

zwycięstwo, osiągająckwadrat nr 100 przez dokładnej liczby lub lądowania na drabinie kwadratowy nr 80 . Imperium

Dodaj komentarz