Jak zrobić Programowanie zdarzeń w Little Big Planet

” Little Big Planet ” to gra wideo, która jest dostępna na PlayStation 3 . W grze wcielasz się w Osobie Sack , który podróżuje po świecie pozorów zbierania przedmiotów i ukończenie wyzwania . W drugiej ” Little Big Planet” gry , jesteś w stanie tworzyć własne poziomy do gry w. Podczas tworzenia nowego poziomu , masz opcję tworzenia zsynchronizowanych zdarzeń . Programowanie zdarzeń odnoszą się do działań obiektów , które występują w określonym momencie podczas gry . Na przykład , można utworzyć obiekt , który mieści się w pewnym momencie w czasie poziomie . Instrukcja
1

Wybierz poziom , w którym chcesz dodać wydarzenie czasowego . Aby uzyskać dostęp do poziomów , odwiedź moją Księżyc i wybrać poziom , który chcesz edytować .
2

Naciśnij przycisk „Kwadrat” na kontrolerze, aby przejść do menu Popit . To menu zawiera wszystkie narzędzia potrzebne do tworzenia i wstawić swój poziom zsynchronizowanych zdarzeń .
3

Wybierz „Narzędzia Bag ” z menu Popit i wybierz ” Gadżety „, aby uzyskać dostęp do narzędzi trzeba utworzyć czasowego zdarzenia. Menu Gadżety zawiera obiekty , które sprawiają, funkcji innych obiektów w pewien sposób jako czasowego imprezy . Istnieją cztery różne gadżety, których można użyć do tworzenia czasowego zdarzenia: . Złącza , elementy i istota , specjalne przełączniki
4

Wybierz gadżet, który chcesz użyć , w zależności od rodzaju zdarzenia , które chcesz czasowym umieścić w swoim poziomie . Modyfikowania właściwości funkcji przez naciśnięcie przycisku „kwadrat”. Na przykład , jeśli wybierzesz gadżet stworzenie, będzie można korzystać z kontroli , aby dać życie pewnego obiektu w poziomie . Imperium

Dodaj komentarz