Jak uruchomić Zło Imprezy Dungeons and Dragons Kampania

podstawą pióra i papieru gry fabularnej Dungeons and Dragons , jestidea posiadania gracze udają potężni bohaterowie , którzy bronią królestwa zła z różnych stron świata. Czasami gracze mogą czuć się dusił – zawsze konieczności podejmowania High Road, spędzając cały swój czas jest altruistyczny i honorowy. ” Zła strona ” styl kampanii pozwala się graczom przebieranie złe lub egoistycznych postaci, które nie są motywowane chęcią czynienia dobra deeds.Things musisz Katowice Dungeons and Dragon Zasad
Ołówki
Dice
Karty postaci
Pokaż więcej Instrukcje
1

Załóż całkowitą łuku fabuły tak samo, jak przy użyciu standardowej kampanii , ale pozostawić więcej szczegółów należy przygotować na bieżąco podczas gry. Partia złych bohaterów są bardziej nieprzewidywalne niż dobry wyrównany partii , jak gracze będą czuć się jak mają więcej swobody w celu rozwiązania problemów w różny sposób .
2

Dajznaki różne motywacje , dlaczego nie chcą iść na poszukiwanie lub obronić miasto przed inwazją . Podczas złych znaków zignoruje to prośba o pomoc od biednego miasta starszy , to oni na pewno mają swoje zainteresowania wzbudził przez bogatego kupca , prosząc ich, aby zakończyć zadanie , podczas gdy ten sam mocny nagrodę zwisały przed nimi . Podobnie , oni zwykle nie dba o los zaścianka miejscowości o być opanowane przez hordy koboldów , ale jeśli z jakiegoś powodu nie byli w stanie opuścić to wieś ​​ich uczucia bardzo szybko zmienić .

3

umożliwić graczom więcej czasu sobie na działania, które normalnie byłoby ze stołu w każdej innej sesji gry . Jeśli jeden z bohaterów chce próbować zebrać armię i przejąć królestwo , torturować złodzieja, który został przyłapany na kradzieży z partii , wezwania i powiązać demon istota zrobić licytację tej partii , a nawet znaleźć lukę w prawie lokalnym , które pozwala mu ukraść działalność od rywala , dać jej wiele okazji , aby to zrobić .
4

Użyj same skutki dla złych lub niezgodnych z prawem działań, które mogłyby być obecne w normalnej kampanii . Nadal powinny być konsekwencje dla partii , jeśli otwarcie popełniania przestępstw w mieście, ale jak złe znaki będą albo mniej prawdopodobne, aby dbać o tych konsekwencjach , lub bardziej prawdopodobne, aby być w stanie je ignorować przez stealth, manipulacji lub brutalnej siły .
5

Pamiętaj, żeimpreza wypełniona złych wojowników i czarodziejów byłaby równie zainteresowany grabieży starożytne ruiny jego rozpada hordą zapomniany skarb jakodobry wyrównany impreza będzie . Tylko dlatego, że znaki są obojętne etyki lub moralności , nie oznacza , że nie potrzebują pieniędzy lub pragną bardziej potężne magiczne przedmioty .
6

Zapraszam mieć głównych wrogów partii za złe same w sobie . Złe postacie i potwory nie muszą dogadać się ze sobą tylko dlatego, że wszyscy oni nie dbają o poświęcenie czasu popełnienia dobrych działań . Szalony nekromanta mógł myśleć , żezła strona jest równie duże zagrożenie dla niego jako dobra partii i chaotyczne stworzenia , takie jak demony, nie obchodzi mnie, co to za ludzie są rozrywanie na strzępy .

Dodaj komentarz