Zasady gry w kości Kismet

gry Kismet jest obecnie produkowany przez niekończące się gry , jak i quot;nowoczesna gra Yacht & quot; . Często porównywana do Yahtzee ze względu na podobny gry i punktacji, Kismet ma kilka różnic , które sprawiają, że wyróżnia się jako gra sama z siebie . Liczba zawodników

Kismet mogą być odtwarzane przez jednego lub więcej graczy . :
Wymaganego sprzętu Foto

Aby grać Kismet Kismet , z zestawu kości jest wymagane . Ten zestaw składa się z pięciu kości , z trzech różnych kolorach pipsów na każdej matrycy .
Przygotowanie

Rozdzielić arkusze zdobędzie dla wszystkich graczy . Każdy gracz rzuca jedną kostką . Najwięcej wygrywa .
Playing Game

gracz wyrzuci wszystkie pięć kości , aby spróbować uzyskać połączenie punktacji. On zdecyduje , czy on i amp; # 039 ; chciałbym się zatrzymać i podjąć ocenę lub podnieść jednego lub wszystkich kości i zwinąć ponownie. Po drugiej rolki , ponownie wybiera albo zatrzymać i zdobyć lub rzucić ponownie. Po tej ostatniej roli,wynik musi być wprowadzony do pola na arkuszu ocen . Nie powinny być dostępne połączenie punktacji , może on wprowadzić wynik w polu Yarborough . Jeśli pole Yarborough została już wypełniona , musi umieścić zero w jednym oknie swojego wyboru. To kończy swoją turę i gra nadal w lewo
Punktacja – . Podstawowe Sekcja

Podstawowe punkty wyniki sekcji dla nich przez szóstki . Punkty przyznawane są na podstawie liczby meczów. Punkty są wyceniane w wartości nominalnej każdej matrycy punktacji, sumowane. Na przykład , cztery z nich są wyceniane w czterech punktach
Punktacja – . Kismet Sekcja

Dwie pary takich samych wyników kolorówłączna wartość wszystkich pięciu kości . Trójka jest oceniane w ten sam sposób . Równo , gdzie wszystkie kolory na meczu kości , jest warte 35 punktów . Full, trzy kostki z jednym numerem i dwóch z drugiej, wartołączna wartość wszystkich pięciu kości , plus 15 punktów . Full tego samego koloru działa w ten sam sposób , z 20 punktów , a nie 15. Kareta z numerami jak zarabia całkowitą wartość wszystkich pięciu kości i 25 punktów . Skrzynka Yarborough jestopcja ucieczki dla graczy bez kombinacji punktacji. Wartość wszystkich pięciu kości dodaje i strzelił tutaj . Kismet jest z pięciu liczby jak i jest warte 50 punktów .
Drugie Kismet

strzeleniu drugiego Kismet po już zabicie jednego pozwala graczowi wybrać dowolny inna opcja punktacji dla liczb i kolorów walcowanych . Wszyscy pozostali gracze muszą wprowadzić zera w pustym polu najbliższym szczycie , albo w sekcji Podstawowe lub sekcji Kismet i stracić turę. Te same zasady mają zastosowanie do wszystkich kolejnych Kismets .
Bonus Wynik

Po wypełnieniu podstawowe części, jeżelisuma wynosi 62 punktów lub mniej , nie ma wynik premii . Wyniki z 63 do 70 zarobić 35 punktów , 71 do 77 i 55 punktów zarabia wyniki z 78 lub wyższy zarobić 75 punktów bonusowych .
Winning

Po wszystkie 15 pola są wypełnione ,gracz z najwyższym wynikiem po łącznej sekcji Podstawowe i Kismet wygrywa.

Dodaj komentarz