Jak zrobić przerywnik w Unreal Development Kit

Unreal Development Kit , lub UDK , tozestaw do tworzenia do tworzenia gier z Unreal Engine . UDK użytkownicy mogą tworzyć własne gry, mapy i modyfikacje gry do istniejących gier . Możliwość tworzenia przerywniki , które wyzwalają przez zakończeniem imprezy w grze jestcechą UDK . To pozwala użytkownikom na umacnianie elastyczności fabułę i zwiększenie ich gameplay gry lub mapy. Aby przerywnik w UDK , będziesz korzystać Matinee , funkcję kamery programu , jak również ustawienie zdarzenia wyzwalania i znikną kontrole . Instrukcja
1 UDK

Załadowanie nowej mapy lub załadować już istniejącego.
2

Kliknij na przeglądarce ” Aktor Klasy ” , wybierz opcję ” CameraActor ” i umieścić je na mapie , w którym chcesz go . Skieruj aktora kamery w kierunku , gdziescenkę rozpocznie .
3

Otwórz ” Kismet ” i wybierz , aby dodać obiekt Matinee . Dodaj kolejny obiekt, Matinee danych , i podłączyć go do poranku .
4

Dwukrotnie kliknij na ” Matinee ” i kliknij prawym przyciskiem myszy na szare pole i wybrać ” Dodaj nowy dyrektor Grupy . ” Kliknij prawym przyciskiem myszy w szarej przestrzeni ponownie i wybierz opcję ” Dodaj nowy aparat Group. ” Wybierz opcję reżyser i ustawić go użyć ” CameraActor ” obiekt .
5

Kliknij „ruch” z opcji w ramach ” CameraGroup ” i wybierz „Dodaj Key” , aby dodać pozycję wyjściową scenkę . Należy teraz zobaczyć przedpołudnie aparat w przeglądarce .
6

Przesuń aparat do nowej lokalizacji , po ścieżce filmiku , który chcesz , a następnie ponownie naciśnij przycisk ” Dodaj klucz ” . Będzie to oznaczać nową lokalizację kamery na mapie .
7

Ustaw harmonogram w Matinee do zera i będzie podgląd na przebieg swojej scence .
8

kliknij prawym przyciskiem myszy ” DirGroup ” w Matinee i wybierz opcję ” Dodaj nowe Fade ścieżkę , ” stosować wartości blaknięcie do punktów kluczowych kamera dodać blaknięcie . Wartość 1 jest całkowicie zniknął iwartość 0 ma zgasnąć w ogóle. Dodać wartość do każdego punktu kluczowego z ostatnich i pierwszych kluczowych punktów o wartości 1 .
9

Wyjście Poranek . W Kismet zobaczysz wydarzenia danych, które muszą być podłączone do obiektu Matinee . Połączyć je , klikając na razie danych , a następnie przeciągając linię do punktu danych na Matinee .
10

Zapisz i zamknij Kismet a następnie zapisać zmiany na mapie.

Dodaj komentarz