Jak Beat Shinra w Sferze Przerwa

Jednym z zadań pobocznych w ” Final Fantasy X-2 ” jest grać w turnieju Sphere Break. Po pokonaniu trzech przypadkowych graczy, Yuna może podjąć Shinra , aby wygrać turniej . Nagrodą za zwycięstwo jestLady Luck Dressphere . Turniej odbywa się w rozdziale 3 w Luca. Shinra Kula jestnajlepszym graczem Przerwa w grze . Będziesz miał 15 zakrętów , w 45 sekund po każdym nawrocie , aby osiągnąć kwotę 50 go pokonać . Użyj trzy monety Sphere Breaks go pokonać . Instrukcja
1

spojrzeć na liczbę rdzenia w środku planszy . Musisz wybrać monety , które dodają do wielokrotności tej liczby . Obejrzyj monet wejściowych , które otaczają rdzeń . Musisz wybrać co najmniej jedną z monet wjazdu podczas skrętu . Reszta monet to monety Granicznej . Monety granicznych uwzględniane w limicie . Chcesz używać jak najwięcej .
2

Kliknij na monety wpisu , który nie jest jużwielokrotnością liczby bazowej. Kliknij tak niskie , jak to możliwe , ponieważ numer ten daje więcej możliwości przy wyborze monety granicy.
3

Kliknij na dwóch monet na granicy , że gdy dodaje się razem z medalu Entry równa liczbie rdzenia . Na przykład , jeżeli liczba Core jest ” 6 ” , a wybrał monetę wejścia ” 1 ” , należy kliknąć na dwóch monet na granicy , że równa się ” 5 ” . Upewnij się, że pierwsza moneta Granicznej nie tworzy wielokrotności liczby podstawowej po dodaniu wpisu z medalu . Musisz kliknąć trzy monety .
4

Powtórz kroki dwa i trzy , co trzy monety Sphere Breaks każdym kroku. Kliknięcie trzy monety każdym kroku buduje echa szybko i podnosi Bonus przydziału. Jeśli musisz wybrać dwie monety Entry zrobić Sphere Break, to zrobić, ale należy pamiętać, że monety kwalifikacyjne nie liczą się do kwoty. Imperium

Dodaj komentarz