Jak zrobić grę Stick Figure komputerowe

Tworzenie gry stick figure na komputerze może być stosunkowo proste w odpowiednie programy komputerowe . Adobe Flash jest jednym z najlepszych miejsc do tworzenia i animacji się trzymać dane przed umieszczeniem ich w grze . Jest łatwy w użyciu i można zapisać i przesłać trzymać dane prosto do Twojej gry za pomocą program.Things Maker gry musisz
Adobe Flash Obrazów Maker gry

Pokaż więcej instrukcji
1

Uruchom Adobe Flash i otwórz nowy plik . Umieścić rozmiar chcesz animacja się w polu właściwości . Zazwyczaj 800 x 600 todobry rozmiar na początku. To nie jest zbyt mała i daje średnio wysokiej rozdzielczości pola do pracy. Remis pierwszy stick figure na obszarze rysunku programu . To będziepierwsza klatka .
2

Kliknij na przycisk ” Nowa warstwa ” , aby utworzyć nową warstwę na osi czasu . Podczas tworzenia nowej warstwy , wpływa na elementy w warstwie , ale inne warstwy pozostanie widoczna . Warstwy mogą być ukryte , jeśli chcesz . Narysuj drugą postać sztyftu w obszarze rysunku . Zarówno dane powinny być w tym obszarze. Powtórz ten proces dla każdej warstwy rysunku , który chcesz animować poprzez program .
3

oddzielna warstwa jest używana dla niezarejestrowanych animowanych obiektów w tle . Nazwa każdej z warstw , aby uniknąć nieporozumień . Zaznacz warstwę do rysunku , który chcesz zrobić animowany. Idź do osi czasu i wybierz ramkę . Na przykład : Jeśli masz klatek 24 klatek na sekundę , i chcesz, aby trzymać się postać na ekranie przez 1 sekundę , a następnie przejść do 24. klatce na osi czasu . Kliknij prawym przyciskiem myszy i wstawić klatkę kluczową .
4

Edycja klatek kluczowych do tego, co chcesz, każda z klatek jest . Zachowaj wszystkie animacje proste ; dla każdego ruchu , potrzebna jest nowa warstwa . Kliknij prawym przyciskiem myszy warstwę pomiędzy dwiema klatkami kluczowymi . Kliknij na przycisku „Utwórz klasyczny Tween „.
5

Powtórz te same czynności dla każdego ruchu , który ma dane do wykonania. Warstwy zachowa dane osobna , ale grać w sekwencji animacji płynnie . Przejdź do menu sterowania i kliknij na przycisk „Test Movie ” . Sprawdź, w którym klatki kluczowe , które zostały wprowadzone początek i koniec i dostosować je w razie potrzeby .
6

Przejdź do menu „Plik” i kliknij przycisk ” Eksportuj film ” wybór . Zapisać animacje w opcji pliku SWF. .
7

Uruchom Game Maker i zaimportować plik swf z animacji . Stick rysunek . Użyj intuicyjny interfejs graficzny Game Maker do jednostek grę featuring trzymać dane . Dodaj muzykę w tle , fade ekranem i efekty dźwiękowe , i rekwizyty obrazy utworzone w dowolnym programie do edycji grafiki . Imperium

Dodaj komentarz