Jak zaprojektować grę w ActionScript

Zaprojektuj grę w ActionScript pisząc szczegółowy opis gry , studiując istniejące próbki kodu gry i myślenia w kategoriach obiektów jak zaprojektować . ActionScript toobiektowy język programowania , co oznacza, że ​​projektowanie i programu przez myślenie w kategoriach tego, co właściwości , zachowań i innych funkcji mają broń , narzędzia lub innego przedmiotu w grze. Zacznij od prostych gier , takich jak quizy tekstowych lub gry w stylu kata . Logicznym krokiem jest zaprogramowanie gry planszowe , takie jak szachy czy warcaby . Instrukcja
1

Napisz szczegółowy opis tego, co chceszrobić i gry , jak chcesz gry do postępu. M.in. w grze cel, bohaterów i przeciwników właściwości i ustawienia gry.
2

Napisz szczegółowy opis interfejsu użytkownika gry. W szczególności , w jaki sposób odpowiadać na pytania , jak gracz będzie kontrolowaćswoją postać , w którym będzieinformacja , że musi grać w gry wyświetlane na ekranie i gdzie pojawią się punkty życia swojej postaci . Jak można pisać, uczyć klasę ActionScript Graphics , która pozwala na tworzenie grafiki wektorowej , takich jak prostokąty, krzywe Beziera i innych kształtów . Zobacz Podstawy firmy Adobe na stronie internetowej Drawing API uzyskać więcej informacji na temat klas graficznych ActionScript ( patrz Zasoby) .
3

Napisz na osobnej stronie specyfikację dla wszystkich obiektów w grze , w tym rekwizyty , pojazdy i narzędzia . Napisz odpowiedzi na te i pokrewnych pytania: Co narzędzia i broń wyglądają, jak one działają i gdzie gracze w grze je znaleźć , jak również to, co wydarzenia gry korzystać z każdego przedmiotu . Praca z Adobe Przedmioty przeczytać stronę internetową aby zapoznać się z tworzenia obiektów w ActionScript ( patrz Zasoby ) .
4

Pobierz i przeczytaj próbki kodu ActionScript ze stron takich jak strony Adobe ActionScript próbek ( patrz Zasoby ) . Przepisz nieruchomości w programach ActionScript , aby lepiej je zrozumieć . Usuń sprawozdań z programów i obserwować efekt podczas uruchamiania programów .
5

Otwórz edytor tekstu lub procesor tekstu , a następnie wpisz sprawozdań dla plików klas , które zawierają program . Główna klasa Twoja gra musi przedłużyć albo ” MovieClip ” lub ” Sprite ” klas. Użyj następujący fragment kodu jako przewodnik :

public class mygame rozszerza MovieClip {
}

ponownie odczytać próbki kodu studiowałeś na wytycznych na piśmie własne wypowiedzi . Napisz program w fazach , począwszy od zaledwie sprawozdania , które tworzą interfejs użytkownika , a następnie napisać kod , który implementuje obiekty w grze . Wreszcie , wpisz sprawozdań wykonawczych logiki dla rozgrywki. Zapisać pliki z rozszerzeniem ” . Jako ” tak , że Flash rozpoznaje je .
6

Otwórz Flash , a następnie kliknij przycisk ” ActionScript 3.0 ” odwołują się do stworzenia nowego programu , który używa języka ActionScript . Kliknij „Plik” ustawieniu menu „Zapisz” polecenia , a następnie przejdź do folderu, trzymając swoje ” . jako ” plików . Wpisz nazwę w polu ” Nazwa pliku” Pole tekstowe , a następnie kliknij przycisk „Zapisz” zapisać plik Flash . Kliknij w ” klasy ” Pole tekstowe z panelu Właściwości , a następnie wpisz nazwę Twojej głównej klasy gry połączyć plik Flash z gry. Naciśnij klawisz „Ctrl ” i „Enter” jednocześnie , aby uruchomić grę . Imperium

Dodaj komentarz