Zabawki magnetyczne z lat 70-tych

Wielu, którzy dorastali w latach 70. ma miłe wspomnienia z tej dekady : sobotnie poranki spędzone z Fat Albert, Sigmund potwora morskiego i Schoolhouse Rock, następnie ciągnąc dna dzwon i swetry z golfem , aby sprostać dzieci z sąsiedztwa do gry w Gnip Gnop lub spinouts na dużych kołach . Podczas gdy technologia była niska , wyobraźnia była wysoka, a producenci zabawek , co było wykorzystywane do ich dyspozycji – w tym magnesów – aby ich produkty wyróżniały się na tle konkurencji . Strzał Shooting Gallery magia

Magia Strzał Shooting Gallery Marks Gry byłzamknięty , strzelnica blat . Składał się on z pistoletu magnes spiekanych -tylko składnik , który nie został zamknięty – iplastikowym pudełku z okienkiem na jednym końcu , że pozwolił , aby zobaczyć w środku, gdzie były cele i amunicji ( kulki stalowe ) . Aby zagrać, dotknąłeś pistolet do okna , w pobliżu jednej z kulek stalowych , asiła magnetyczna wyciągnął piłkę do okna . Będziesz wtedy wsunąć pistolet i piłki do góry okna , cel na jeden z celów na końcu i pociągnąć za spust . Wiosna wewnątrz pistoletu wydany popistolet był ” strzał „, uruchomienie osad kierunku celu.
U- Drive- To

Po prostu, kiedy wydawało się, że najbliższy bym kiedykolwiek miał do jazdysamochód toczył się z Hot Wheels dywany wokół na kudły ,U- Drive- on przyszedł i przyniósł marzenie jazdy jeden krok bliżej . Zabawki , produkowane przez Schaper , składał się z krajobrazem stole i samochodów magnetycznych , które prowadził przez most , wokół przeszkód i przez pachołki . Ale to byłodesce rozdzielczej i konsoli dołączony pedał , że to doświadczenia bardziej realistyczny . Konsola miał kierownicę , zmiany biegów , prędkościomierz i wskaźnik oleju . Można by przekręcić kluczyk w stacyjce , przesunąć do napędu , krok na pedał gazu i przejść . Płyta była odwracalna , więc miał dwa krajobrazy do nawigacji. Imperium magnetyczne Batman i Robin

Począwszy GI Joe w 1964 roku , figurki pozostałypopularne zabawki , w 1970 roku,liderem byłMego Corporation . Ich magnetyczne Batman i Robin postacie stały się z kilku powodów . Po pierwsze, dane te były 12 cale,wylot z codziennym ( Mego i ustanawiania norm ) 8 -calowe figurki . Ponadto mieli magnesy w obu dłoniach i stopach , co pozwala manipulować ich do skalowania pionowych fasad , wiszące z belek i stoi do góry nogami na powierzchni – . Tak długo, jak fasady, belki i powierzchnie zostały wykonane ze stali

biuro School Days

biuro School Days przez Fisher-Price , przeznaczone dla dzieci w wieku od 3 do 8, był w zasadzieplastikowa torba z tablicy magnetycznej po jednej stronie . Powierzchnia magazynowa na akcesoria wewnątrz odbyło zabawki : kredy, gumki , plastikowe pokryte liter i cyfr magnetycznych i kilka kart aktywności. Karty działalność miała szablony prostych słów, które można umieścić na tablicy magnetycznej , aby poprowadzić Cię w pisowni
Classics

Było kilka zabawki magnetyczne – . Jak Whee – Lo , Wooly Willy i Tickle Bee – które powstały w poprzednich dziesięcioleciach , ale nadal były popularne wśród dzieci w latach 70-tych . Whee – Lo Maggie Magnetic Inc z Nowego Jorku byłczerwony plastik magnesowanego koła z osi , która może spin iz powrotem na wygiętym drutem stalowym . Wełnista Willy składał się z twarzy Nagi mężczyzna i luźne opiłki żelaza za plastikowej bańce . Kiedyś różdżką magnetyczną , aby przenieść i upuść opiłki dać Willy różne brody , wąsy , bokobrody i fryzury . Tickle Pszczoła byłagra zręczność dla przedszkolaków . Korzystanie z różdżką magnetyczną , należy przenieść pszczoły wzdłuż toru , odsyłając je do swojego ula. Ale trzeba było uważać, aby nie dostać się zbyt blisko lubpszczoła będzie ” żądło ” ( skok z toru i trzymać się różdżki ) . Imperium

Dodaj komentarz