Co Cele Czy Poziomy Role Play w Final Fantasy 13

?Długotrwały ” Final Fantasy ” seria gier RPG dokonanych przez Square Enix słynie z elastycznego „praca” System , który pozwala dostosować swoje strony poprzez przypisanie każdemu członek partii pewien konkretny zestaw umiejętności . W trakcie gry , twoje postacie będą podnosić poziom pracy , aby odblokować nowe umiejętności i poprawić swoje statystyki . W 2009 za ” Final Fantasy XIII ” System znaków dostosowywania jest przemianowany na ” roli ” System i działa w podobny sposób. W miarę postępów , ” poziom rola ” każdego znaku zwiększa stopniowo , dodając bonusy do charakteru i na imprezę . Komandos

damage – czynienia mistrzowie ” Final Fantasy XIII ” Rola komandosów została zaprojektowana z uszkodzeń fizycznych , zarówno w odniesieniu do zestawu znaków w tej roli , a dla partii . Bonus do partii rozpoczyna się o 5 procent do poziomu 1 komandosa , rośnie do 15 procent do poziomu 5 komandosa . Dodatkowo , komandos własnej szkody rośnie o 50 procent , jeśli w pełni wyrównać rolę . Wiele znaków z roli komandosów automatycznie stos swój bonus, firmy z korzyścią dla wszystkich.
Niszczyciel

Niszczyciel jest komandos za magiczny odpowiednik , oferując różnorodne elementarnej czary oparte zniszczyć siły wroga . Oprócz magie ,Niszczyciel wypełnia wskaźnik łańcucha szybciej niż w innych rolach. Wskaźnik Miernik łańcucha jestdołączony do każdego celu wroga , który zwiększa każdym razem atak ; wraz ze wzrostem cechowania ,wróg zajmuje coraz więcej szkód . Wyrównywanie poziomu roli Niszczyciel nie tylko zwiększa zdolność tego znaku , aby wypełnić wskaźnik łańcucha , ale oferuje niewielką premię do prędkości napełniania partii , jak również. Podobnie jak komandos , dwa lub więcej Ravagers połączą swoje premie ról addytywnie . Imperium Sentinel

Każda partia potrzebuje kogoś wchłonąć obrażenia od wrogich potworów wyzwanie , i że rola jestdomena wartownik . Oprócz rysowania gniew przeciwników ,kiedy wartownik może kontratakować uderzył i zwiększyć jego lub jej wrodzoną obronę ciągu długiej walce . Ten dodatkowy obrony przenosi się do roli premii Strażnik , który w coraz większym stopniu redukuje wszystkie obrażenia otrzymane przez stronę jako zyski wskaźnikowe poziomów ról . Twoje postacie wskaźnikowe można uzyskać redukcję obrażeń osobistych w wysokości do 50 procent na poziomie 5 , a odjęcie 14 procent obrażenia otrzymane od reszty strony . Chociaż można dodać wiele wartowników zwiększyć premię do obrony , numery stos multiplikatywnie , uniemożliwiając osiągnięcie 0 procent otrzymywane obrażenia . Zamiast tego widać wyraźnie malejących przychodów z wielu strażników wysokiego szczebla w partii.
Saboteur i synergetyku

efekty specjalne artyści ” Final Fantasy XIII ” tosabotażysta i synergistyczny . Obie role excel stosowania potężny wpływ stanu wszystkich combantants w walce ; synergetyki oferta ” ,” miłośników lub pozytywne skutki , podczas gdy sabotażyści nękać przeciwników negatywnych ” debuffy . ” Na przykład ,synergetyk może zwiększyć szybkość członów zewnętrznych podczassabotażystką zmniejsza prędkość wrogów. Poziomy ról Saboteur zwiększyć szansę pomyślnie stosowania debuffy , a wysoki poziom synergetyk duży wzrost zyskówdo czasu trwania wszystkich miłośników partii . Obie role działać jak strażników , gdy znajdują się z wielu członków partii tego samego rodzaju ; dostaniesz mniej o powrocie na premie za każdym razem dodatkową sabotażystę lub synergetyku na imprezę .
Medic

” Final Fantasy XIII ” wyznaczony uzdrowiciel jestmedyk ,rola wsparcia , które obejmuje także wskrzesza zmarłych członków partii . Styl gry Medyk jestnajprostszy w grze , oferując tylko sześć zaklęć . Wasza nagroda wyrównywania medyka jestspory wzrost punktów zdrowia odzyskanych z ” Cure ” ” Cura ” ” Curasa ” i ” Curaja ” czary leczące , które tworzą większość arsenale Medyka . Jak komandos i Ravager , przypisanie więcej niż jednego medyków wysokim szczeblu daje addytywnie układania premię odzyskiwania HP ; wiele medyków oznacza wiele, wiele ran . Imperium

Dodaj komentarz