Gry Dla Dzieci

kulturalne Zmęczony kaczki – gęsi i kaczki – gra w klasy ? Istniejewiele gier dla dzieci z całego świata , które mogą dodać splash międzynarodowej zabawy grać razem , pomagając dzieciom myśleć o innych krajach i kulturach , podczas zabawy . Pośmiech umarł w dół , poświęć chwilę, aby zbadać różne narody w encyklopedii lub na mapie , dzięki czemu odgrywają świetny sposób na naukę . Lupo Della Ore – Coczas , panie Wilk

W tej popularnej włoskiej gry , jedno dziecko jest oznaczony jako & quot ; ? Wilka & quot ; i wynosi około 16 metrów od innych dzieci na linii startu , z plecami stoi grupę . Inne dzieci , a następnie zapytać , & quot ; Co toczas , panie Wilk & Quot ;, iwilk zamienia się w ich stronę , gdy ogłaszając czas (co jest jego wyboru ) . Następnie dzieci będą tyle kroki współrzędnych z czasem , na przykład 5 stopni przez 5 godz. Dzieci coraz bliżej , wielokrotnie prosząc czas do odpowiedzi Wilk & quot; to obiadu & quot; i ściga ich z powrotem w kierunku linii startu . Ci, którzy osiągną linię startu są bezpieczne , ale jeślidziecko jest oznaczony , ona staje sięnowy wilk .
W błocie

importowanych z Australii , zatrzymany w błoto jest podobny do tagu . Jedno dziecko jest & quot; to , & quot ; i dzieci & quot; to & quot; udaje się oznaczyć musi stać z nogami siebie i może stać odmrożone tylko jeśli ktoś indeksuje między ich nogami . Gra kończy się, gdy wszyscy powodzeniem zamrożone , zostatnio znakowany gracz stajenowy & quot; go & quot; .
Ounch Neech

pakistańskie dzieci kochają w tej grze zabawa , gdziekolwiek są , wykorzystując ich ustawienia , aby to ekscytujące. Jeden gracz zostanie wybrane do & quot; to & quot; i wybiera & quot ; ounch , & quot; znaczy się , lub & quot; neech , & quot ; czyli w dół . Dzieci następnie rozproszyć i uruchomić , próbując uniknąć oznaczone . Podczas & quot; neech , & quot ; Dzieci są bezpieczne przed oznaczonych tylko wtedy, gdy są na szczycie czegoś , takich jak werandy lub pniu . Jest odwrotnie podczas & quot; ounch , & quot ; gdypodłoże jest bezpieczne. Szybkie przełączenie pomiędzy dwoma ustawieniami utrzymuje grę ekscytujące.
Semut , Orang , Gajah

Sumatra ma natywną wariacja na temat rock, papier , nożyczki, gdzie dzieci bitwie jeden innym poprzez prymitywny język migowy . Gracze wstrząsnąć swoją pięść w górę iw dół trzy razy , ujawniając swój wybrany symbol na liczby cztery. Mogą trzymać się ich mały palec , tworząc ant ( Semut ) , rozszerzenia ich palcem wskazującym , aby stworzyć człowieka , lub tworzą thumbs-up na kształt słonia ( Gajah ) . Słoń pokonał człowieka , gdyż może to zniszczyć go pod stopami ; mężczyzna bije mrówkę , która może Squish butem ; imrówka , która może indeksować do ucha słonia dostarczać bolesne ukąszenie , triumfy nad pachyderm .

Dodaj komentarz