Prostych zasad Dungeons & Smoki

Istnieje wiele specjalistycznych zasady dla Dungeons & Dragons do rozwiązania wiele różnych działańgracz może chcesz wziąć . Zasada Rdzeń jest jednak dość proste . D & D wykorzystuje mechanikę d20 kości , co oznacza, że wszystkie rolki są na podstawie wyników toczenia jeden 20 – kostka . Odnosi się to do wszystkich walk , testów umiejętności i rzutów obronnych . Wynik zwoju zostaje zmodyfikowana przez inne czynniki , w zależności od tego, cojest rolka . Rolka 20 (przed modyfikatorów ) nazywana jest naturalną 20 lub trafienie krytyczne . Trafienie krytyczne jestnatychmiastowy sukces , bez względu na to jaki byłnumer docelowy . Bardziej wszechstronne , ale uproszczonym , wersji przepisów , patrz regulamin Quick Start . Atakowanie

W walce znaków dodać modyfikator , na podstawie stosownych umiejętności , aby ich rolki d20 . Do podstawowych ataków bronią , tomodyfikator siły . Dla władzy , sprawdzić jego opis odpowiedniego modyfikatora . Ta liczba (zwoju oraz modyfikator ) porównuje się z liczbą docelową. Dla większości ataków to będzie klasa pancerza . Czarów i innych uprawnień , to może być męstwo , siła woli i refleksu. Jeżelinumer,odtwarzacz gorąco jest wyższa niż liczba w celu, a następniegracz udało i dostaje się toczyć uszkodzenia. Każda broń i moc będzie określić liczbę i wielkość matrycy (lub kości ) , które muszą być zwinięte . Wynik jest odejmowana od łącznej sumy trafień punktu docelowego .
Kliparty Move , Minor , Standard

Podczas walki , każda postać może mieć trzy akcje , po jednym z każdego znastępujących kategorie : Emigracja, drobne i standard . Działania ruch oznacza, że ​​można przenieść swoją postać wiele placów do prędkości . Bieganie i ładowania są inne działania ruchu z określonych przepisów . Drobne działania mogą być ładowanie kuszy , wyjmując eliksir lub zapalając świecę . Standardowe działania obejmuje wszystkie ataki i uprawnień (jeżeli nie podano inaczej w opisie mocarstwa ) . Gracz może również zdecydować się na dwa działania ruchu, lub dwa drobne czynności idziałań ruch .

Zbiory Testy Zręcznościowe

Jest 17 ​​umiejętności postaci w D & D . Umiejętności te mają ocenę na podstawie tego, czypostać postanowiła trenować w tym umiejętności i modyfikatora zdolności , któreopiera się na umiejętności . Szkolenia dodaje pięć punktów , podczas gdymodyfikator będzie nadal rósł w poziomie zysków postaci i punktów umiejętności. Kiedy postać musi zastosować jedną z tych umiejętności , ona rzuca k20 , dodaje ocenę umiejętności i porównuje tę liczbę z liczbą docelową. Numer docelowy jest ustawiony przez dungeonmaster i opiera się na trudności zadania , plus wszelkie czynniki środowiskoweDM mogą czuć są istotne . Foto Foto Foto śmierci, umierania i rzutów obronnych

postać, która została zredukowana do zera punktów zdrowia nie jest martwy . Jest nieprzytomny i muszą rzut obronny , aby uniknąć śmierci . Rzut obronny ma docelową liczbę 10 . Jeśligracz wyrzuci10 lub wyższy , on lub ona nie udało . Nieprzytomna postać musi w dalszym ciągu podejmować rzutów obronnych przeciwko śmierci co rundę , aż on może być leczony lub do zakończenia walki , co nastąpi wcześniej . Jeśligracz nie Saving Throw trzy razy , a potem jego postać jest martwa . Martwe postacie mogą zostać wskrzeszony przez niektórych czarów kapłana i rytuałów czy są doczesne szczątki . Znaki są czasem wymagane do rzutów obronnych , aby zakończyć działanie czaru. Jeśli mu się nie uda ,efekt trwa do następnego zakrętu , kiedy może on spróbować ponownie . Imperium

Dodaj komentarz