Problemy z Arcane wojownika w Dragon Age

” Dragon Age: Początek ” zawiera elementy z ogromnej historii opowieści fantasy, a także zarówno klasyczną konsolę i teoretycznych gier role-playing . Jednym z takich elementów jestArcane specjalizacja wojownik klasa postaci , która łączy w sobie cechy obu klas melee i zaklęć , tworząc potężny przeciwnik wobec zarazy . Ponieważ jest to specjalistyczna klasa jednak,Arcane wojownik może byćtrudne dla niektórych graczy charakter wykorzystać . Niska Zręczność

astralny wojownik natychmiast rozpoczyna się feat. używać swój magiczny statystyki stosuje się do wymogów broni i pancerzy , co eliminuje potrzebę umywalka punkty do statystyk wytrzymałości . Niestety ,sam nie stosuje się do niskiej sprawności , który jestkluczowym elementem określającym dokładność w walce. W rezultacie , może być konieczne , aby spędzić kilka punktów na zręczności , aby osiągnąć spójność przeboje .
Mana Zarządzanie

Bądź przygotowany, aby spędzić dużo czasu modernizacji woli . W ogóle,astralny wojownik specjalizuje się w stałych miłośników ( dla ulepszenia broni i zbroi , na przykład ) , w przeciwieństwie do odlewania powtarzające się ataki czarów . Z kolei mana tej postaci utrzymuje się na stosunkowo niskim poziomie, spójnej umożliwia bardzo mało czary ma być odlany w środku walce. Wyższy stat siła woli może złagodzić niektóre z tego problemu , dając Ci większą puli many . Imperium Bezużyteczne umiejętności

tylko umiejętności , które naprawdę przynosi korzyści wojownik Arcane jest szkolenie bojowe , które mogą dać większą równowagę dla odpornych upadków i pisze przerw , gdy jesteś atakowany . Pułapki podejmowania , trucizna , kafle , ziołolecznictwo , kradzież i przeżycia wszystkim opierać się na cechach , które nie powinny byćprzedmiotem tej tajemnej klasy wojowników . Na szczęście , można dostroić swoje umiejętności do swojej pierwotnej klasy lub swojej drugiej specjalizacji .
Ogólna rozgrywek

największą trudnością stoi tajemne wojowników jest fakt, że nie są uzyskania pełnych korzyści z magów i wojowników, albo . Zaklęcia wysokiego szczebla są na ogół poza zasięgiem , chyba żegracz spędza prawie wszystkie ich punkty atrybutów w magię , i potężne uzbrojenie jest dostępne , alegracz nie zagra częściej niż wojowników , którzy mogą zrównoważyć swoje punkty między siłą i zręcznością . Zrekompensować wybierając drugą specjalizację , która pozwala korzyści lub nowe czary na pokrycie swoich słabości . Imperium

Dodaj komentarz