Wskazówki dla irytuj

Amerykańska gra irytuj naśladuje grę narodową Indii , Pachisi , wiadomo, że istnieje już w Indiach od IV wieku . Amerykańska wersja gry posiada 1867 prawa autorskie , a pierwsze edycje gry zostały stworzone w 1870 roku . Choć uproszczone ,gra bardzo przypomina , że grał w Indiach od wieków . Podstawy

Korzystanie z planszy z poprzecznym wzorem , który zawiera 68 kwadraty na całym jej obwodzie , gracze na przemian toczą dwie kości i ruchomych swoje pionki . Celem gry jest do podjęcia każdego z kawałków z domu koło lub ” gniazdo ” na całym obwodzie planszy w lewo , kopię zapasową linię środkową kwadratów obok domu kręgu i na środku planszy. Każdy gracz wybiera byćwyznaczony kolor i umieszcza cztery pionki w tym kolorze w ich okręgu wyjścia lub ” gniazdo „. Twoja kolej składa rzucając dwoma kostkami . Ale opuścić koło domu , trzeba rzucić pięć na jednej z kości , zarówno kości , lub kości muszą łącznie pięć. Jeśli nie , można przenieść jedną ze swoich sztuk , które już w lewo koło domu . Jeśli nie masz kawałki , aby przenieść i nie rzucać pięć do opuszczenia gniazda , a następnie stracić swoją kolej .
Zwojów

Gdy rzucisz , można wykorzystywać numery wyrzucone na kości oddzielnie i przejść dwie części lub całkowitego ich i przenieść jeden kawałek . Jeśli rzucić pięć, należy przenieść kawałek z kręgu domu , jeśli masz jakieś kawałki pozostałe nie . Jeśli rzucisz ten sam numer na obu kostkach , podwaja , a następnie pojawi się obrót bonusu oraz rolkę ponownie. Walcówka ten sam numer na obu kostkach , gdy nie masz pionki pozostawione na koła domu daje bonus zliczania liczby na dole kości na swoją kolej , jak również. Dwanaście kolorowych kwadratów na planszy wyznaczenia bezpiecznych placów . Na tradycyjnych amerykańskich wersjach gry , są niebieskie . Bezpieczne place uniemożliwiają schwytany i odesłany do domu po przeciwnej koło gracz wyląduje na tym samym placu co ty. Dwie gry kawałki tego samego koloru na tym samym placu , tworząc blokadę , która może utrzymać się z odesłaniem do domu koło. Przeciwnik zazwyczaj nie mogą lądować na blokadę lub przejść przeciwnika gracza . Kolejna zasada dotycząca blokady wskazuje, że nie można stosować podwójnej przenieść blokadę z jednego kwadratu do drugiego. Blokady mogą być przekazywane przez przeciwnych graczy tylko wtedy, gdy nie ma innego wyjścia dla ruchu na podstawie liczby wyrzuconych z kolei . ImperiumWygraj

Plansza do gry , kiedy już policzone drogę wokół całego obwodu , a tuż przed ponownym dotarciu do placu startowego, można znaleźć szereg kwadratów dzieje się między nimi obwodowej linii kwadratów i do środka planszy . To oznacza odcinek startowej gry. Po dotarciu do tego miejsca , swój kawałek gry pozostaje bezpieczny. Musisz dotrzeć do centrum planszy przez dokładnej liczby , aby przejść do niego. Wygrywasz grę przesuwając wszystkich kawałków w środku planszy na dokładnej liczby zanim przeciwnik porusza wszystkie jego tam. Warianty zasad istnieją i nie powinny być mylone z bardziej skomplikowanych tradycyjnej grze Pachisi . Ale niektóre z zasad Chińczyk , takich jak gry w zespołach więc osiem ogółem sztuk gry obu piłkarzy musi znajdować się w centrum , aby wygrać , znaleźć drogę do niektórych nowoczesnych stylach . Inny wariant przewiduje, że po jednym z twoich kawałków pojawia się w środku planszy , można zarobić dodatkowe 10 – kosmiczny ruch wyznaczonych do każdej pozostałej sztukę masz na pokładzie . Imperium

Dodaj komentarz