Sztuczki Super Smash Bracia

” Super Smash Bracia ” toakcja bocznego bijatyka warstwowych , gościnnie postacie z wielu popularnych serii Nintendo. Pierwotnie wydany na konsoli do gier Nintendo 64 ,gra została ponownie wydana na Nintendo Wii , a inspirowane sequel , ” Super Smash Brothers: . Brawl ” , Podczas gdy opanowanie gry trwa godzin gry , wiedząc kilka podstawowych sztuczek może znacznie poprawić swoje wyniki . Z- Anulowanie

Z- Anulowanie jest techniką, która pozwalazrezygnować z postaci animacji , które następuje pewne ruchy w celu kontynuowania łańcuchowym hity w kombinacji . Kiedy postać wykonuje cios , który rozpoczyna się w powietrzu i napędza do ziemi , uderzając „Z” jak kontakt jest neguje realizowania animacji .
Kliparty Szybkie Falling

Naciśnięcie w dół na drążku podczas podróży w powietrzu powodujecharakter szybko zejść na ziemię . Szybki spadek może być używany defensywnie , aby uniknąć ataku , lub ofensywnie , aby szybko ustawić swój znak do ataku . Imperium Quick Recovery

hit z atakiem co powoduje, twoja postać spadła na plecach , musi stanąć z powrotem wrócić do walki . Poprzez naciśnięcie przycisku „Z” w chwili lądowania , jednak twoja postać wskakuje szybko , co sprawia, że mniej podatne na ataki combo i pozwala złapać przeciwnika z tropu .
Przycisk przesuwne

przycisk przesuwny nie jestwykonywane przez ruch indywidualny charakter , ale raczejaktem przesuwając palce z jednego przycisku do sąsiedniego przycisku na kontrolerze , a nie naciskającnajpierw , podnosząc palec w górę i naciskając sekund . Prawidłowo wykonane slajdów pozwala na szybsze naciśnięcie przycisku podczas combo i przenieść wpis .
Tarcza Grabbing

tarcza obronna jestnarzędziem , które otacza swoją postać z bańki ochronnej do uniknąć szkód . Jeśliprzeciwnik jest zbyt przypadkowy , gdy uderzenie na tarczę i oddala się obok niego , można wykonać z poziomu chwycić go wrzucić tarczy i zacząć atakować .
Pocisku przynęty

pociski dalekiego zasięgu nie służyć tylko jako metoda zadając obrażenia na odległość . Stały strumień pocisków może przynęty przeciwnika w ruchu , by atakować , która, jeśli odpowiedział z właściwym harmonogramem , można go zostawić podatne na atak wręcz.
Wszechstronność

Podczas gdy wielu początkującym graczom wolą wybrać znak , że są one wygodne i trzymać się tej postaci , dopóki nie opanujesz to , że opłaca się tracić czasu pracy z zakresu znaków . Każdy gracz ma swoje słabości , i nie wie, jak grać wiele znaków zwiększa prawdopodobieństwo można wykorzystać słabe punkty swoich przeciwników . Imperium

Dodaj komentarz