Gry na snowboardzie dla N64

Nintendo 64 , lub N64 , został wydany w 1996 roku na rynku głodny dla gier 3D . System pionierem wykorzystania analogowych kontroli samoprzylepnych , dzięki czemu o wiele większą kontrolę , gdy gracze pracować w przestrzeni trójwymiarowej . Tytuły snowboardowych z Nintendo i kilka innych producentów skorzystał z graficznym dzielność i rozgrywki potencjał Nintendo 64 za . Było pięć gier snowboardzie dopuszczone do N64 . 1080 Snowboard

” 1080 Snowboard ” był własny wpis do Nintendo N64 rynku snowboardzie . Tytuł oferuje tylko sześć utworów , ale te, które zostały uwzględnione zostały uznane za dość szczegółowy w momencie wydania gry w dniu 1 kwietnia 1998 roku. Strona gier IGN nazwie 1080 „Najpiękniejsze snowboarding gry , jakie kiedykolwiek stworzono . ” Gracze mieli wybór z ośmiu znaków, z których każda ma mocnych i słabych stron i stylów dla ściągając sztuczek . Deweloperzy zawarte dziewięć płyt , w tym tajnym pokładzie , który wyglądał jak pingwin . Tryby rozgrywki włączone ” , ” Time Attack „Trick Attack, ” Mecz ” ,” Race „Mode ” i ” Konkurs tryb Practice „.
Big Mountain 2000

Wydany w dniu 10 października 2000 roku, ” Big Mountain 2000 ” oferowane zarówno na nartach i snowboardzie rozgrywkę . Każdy zawodnik miał statystyki przypisane do kilku kategoriach, w tym prędkości , zakrętów , wytrzymałość i inne względy . W czasie, gracze mogą uaktualnić swoją ulubioną postać , zdobywając punkty , które mają być wydane na rozbudowę określonych na nartach lub snowboardzie . Odblokowania odzież miał szczególne wpływy na wyniki Rider, obniżenie odporności , takie jak wiatr , aby umożliwić lepsze przyspieszenie . ” Big Mountain 2000 ” był w rzeczywistościprzerobiony Reedycja japońskiej gry z dwa lata przed , i to było krytykowane przez IGN za bycie na czasie . Recenzent Fran Mirabella III posunął się nawet do stwierdzenia, Big Mountain ” nie zdało egzaminu w dziale graficznym. ” Imperium snowboardowe Dzieci

” Snowboard Kids ” wziął lżejsze podejście do snowboardu . Gra wyróżniona akcję w stylu Nintendo ” Mario Kart 64 „. Kreskówkowe snowboardzistów dziecko gwałtownie za pośrednictwem różnych typów terenu , ściągając prostych sztuczek i atakują siebie z różnych power-upy . Niektóre bronie zawarte walnąć innych graczy z patelni i obracając innych zawodników w bałwanki . Gry dozwolone działania multi-player , z maksymalnie czterech graczy za pomocą systemu podziału ekranu .
Snowboard Kids 2

” Dzieci snowboardowe 2″ ukazał się na N64rok po oryginale. Sequel stosować ten sam silnik graficzny i podstawowe mechanikę rozgrywki , ale dodano kilka nowych zawodników , utwory, power-upy i tryby wyścigów . Tytuł ten fantastyczny snowboardzie trafił do jeszcze bardziej zwariowana wysokościach , ponieważ pozwolił graczom ścigać się w przestrzeni . Pisanie dla IGN , powiedziałMatt Casamassina gra była zbyt podobna dooryginału i czułem się bardziej jak odświeżanie niż nowy tytuł .
Twisted krawędzi Ekstremalne Snowboard

” Twisted krawędź Ekstremalne Snowboard „został wydany w kilka miesięcy po wielce chwalony Nintendo ” 1080 Snowboarding „. Tytuł ten opisywany mechanikę rozgrywki podobnych do 1080 , ale Casamassina zobaczył go jako gorszej tytułu ogólnej. Jego górna krytyki był brak w grze poczucia prędkości . Powiedział, żetytuł nie oferują dobry wybór kursów, zawodników , desek i sztuczek . Obsługiwane gry komputerowe wyścigi przed trzema innymi snowboardzistów i dwóch graczy , działania podzielonym ekranem. Imperium

Dodaj komentarz