Gry dla dzieci

1960 1960 byłczas, kiedy dziesiątki gry dla dzieci były produkowane i bardzo popularne . Idea gry tajemnicy byłorozpowszechnione jedna z gier, takich jak Green Ducha , który rozwiązał tajemnicę dzieci o duchach , i tajemnica Data , które pozwalają dziewczętom odnaleźć tajną chłopaka . Inne gry planszowe , takie jak Trouble są nadal popularne dziś . Zielony Duch

Zielony Duch była gra planszowa z efektami właściwe dzieciom straszne , utworzony w 1965 roku . Do czterech graczy używane plastikową deskę podniesioną na szczudłach . Pod pokładzie były trzy pudła, każdy z zablokowanej klapy . Pudełka zawierały mieszaninę węży gumowych, piór i kości z tworzyw sztucznych jak rekwizyty i dzieci o duchach . Jeden z duchów dzieci jest ” Kelly „, znany również jako syn Zielonej Ghost . Deska została wykonana , aby wyglądać jak upiorny miasta i będzie świecić w ciemności . Przez wirujące zielonego ducha , gracze wiedzieli , jak daleko przenieść swoje pionki . Jak przesuwać, możesz użyć klawiszy klapą zbierać dzieci o duchach . Gdy wszystkie dzieci duchów zostały zebrane, są one wprowadzane na pokrętła . Ktoś kręci zielonego ducha jeszcze raz i dziecko duch to zatrzymuje się na to ” Kelly ” . Którykolwiek gracz posiadał ” Kelly ” wygrywa.
Tajemnica Data

W 1965 rokugra dla dziewczyn zwanych Tajemnica Data została wydana . Planszy miał dużą szafę w środku z kołem dołączonej do klamki. Pod drzwiami było sześć wyborów terminach : formalne tańca , gry w kręgle , plaża , narty lubdaty . Były dwie inne chłopaki pod drzwiami ,nerd ipracownik budowlany . Dziewczyny chciał zakręcić kołem i umówić się z dowolnych dwóch , alepracownik frajerem lub budowy . Gracze przeniósł się po planszy zbierając karty oznaczone kolorami . Kiedy zebrano trzy, które utworzone strój , można obracać klamkę , aby zobaczyć , czydata dopasowane do stroju . Jeśli tak , to wygrał . Jeśli nie,drzwi były zamknięte i wznowieniu gry . Imperium Trouble

Trouble to gra planszowa przeznaczona dla dwóch do czterech graczy . Gracze rozpoczynają z czterech pionów każdy w pozycji startowej i wygrać grę dostając wszystkie cztery kawałki do swojej pozycji wyjściowej . W środku płyty jestkopuła , która wyskakuje po naciśnięciu, powodując matrycy wewnątrz toczyć . Jeśli wyrzucisz szóstkę , można przenieść z początku . Wszystkie inne numery i sześć może być używany , aby przejść się po pokładzie . Jeśli lądujesz na innego gracza , są w tarapatach i że kawałek wraca do początku , podczas przejść . Podjęcie gracza jest dozwolone , ale ma żadnej kary .
Działanie

Działanie zostało gracze z części „jama Sam, „kształtu człowieka na planszy z różnie ukształtowanych otworów w różnych częściach ciała . W każdym otworze są elementami , które mają być usunięte . Wśród tych elementów są danej jabłko Adama , złamane serca, motyle w brzuchu , śmieszne kości, Charley koń , kość życzeń i koszyk chleba . Gracze otrzymują specjalistycznych kart na początku gry. W swojej turze , wyciągnąć kartę do lekarza i używać pęsety , aby spróbować usunąć kawałek na karcie. Jeśli pęseta dotykać strony otworu ,brzęczyk i stracić swoją kolej . Jeśli Ci się uda , dostaniesz pieniądze na karcie. Jeśli stracisz swoją kolej , w zależności od karty piłkarzaspecjalista do tego kawałka można spróbować i jeśli się powiedzie będzie podwójne pieniądze . Po wszystkie elementy zostały usunięte ,gracz z największą ilością pieniędzy wygrywa . Imperium

Dodaj komentarz