Wskazówki dla Kakuro

Kakuro jest zagadką , która ma pewne podobieństwa do sudoku . Oba rodzaje łamigłówek obejmować wypełnienie pustych pól z numerami od jednego do dziewięciu. Podczas sudoku jest ściślegra logiki , Kakuro obejmuje zarówno logiki i arytmetyki . W Kakuro , numery w każdej grupie pól należy dodać do określonej sumy . Liczby drukowane w sieci nazywane są ” wskazówki ” i stanowią one kwot . Skrzynki clue podzielono przez przekątną . Liczba na górze każdego przekątna jestsumą dla linii pól biegnących w poprzek jej prawej stronie. Liczba podprzekątna jestsumą dla linii pól działających poniżej. Należy wpisać cyfrę od jednego do dziewięciu w każdym polu . Nie cyfra może być użyty więcej niż jeden raz w każdej odpowiedzi . Instrukcja
1

Wybierz wskazówkę , której odpowiedź zawiera tylko dwa puste pola . Chociaż można rozpocząć rozwiązywanie gdziekolwiek w siatce , to zazwyczaj najłatwiej jest zacząć od krótkiej odpowiedzi .
2

Oblicz możliwe kombinacje odpowiedzieć , co zapisów na marginesach układanki lub na kartce papier złom . Na przykład, jeślijest wskazówką ” 3″ i są dwa puste pudła,tylko możliwe połączenie odpowiedź 1 i 2 . Jeślito wskazówką ” 4 „są możliwe tylko odpowiedź 1 i 3 .Odbierania 2 i 2 nie wolno , ponieważ nie można powielać numerów w jednej odpowiedzi . Jeśliwskazówka jest ” 8 „, istnieje kilka możliwych kombinacji . Odpowiedź: 1 i 7 , 2 i 6 oraz 3 i 5
3

Napisz możliwych kombinacji odpowiedzi w sieci . Używać ołówka i pisać lekko , jak będzie kasowanie wkrótce . Bo nie wiem jeszcze jakiej kolejności numerów pójdzie w , należy uwzględnić wszystkie możliwości . Na przykład, w przypadku dwóch pudełka drugiej odpowiedzi z nicią o ” 3″,roztwór ( czytanie od lewej do prawej) , który może być1 , a następnie przez 2 lub ​​może być2, a następnie przez 1 . Celu śledzenia wszystkich możliwości , napisz1 i2 w każdym z dwóch pól odpowiedzi.
4

wyeliminować możliwości , jeśli to możliwe , przez sprawdzenie wskazówek skrzyżowań . Każda skrzynka jest częścią zarównow poprzek , a odpowiedźw dół . Wybierz jeden z placów , gdzie ołówkiem w możliwych rozwiązań . Jeśli odpowiedź biegnie , spójrz na trop w dół , że stosuje się do tego placu . Na przykład , można powiedzieć, napisał 1 i 3 , jak możliwości na placu . Jeśli wpis w dół jestodpowiedź dwa pudełko z nicią z ” 12 „, a następnienumer w każdym polu odpowiedzi w dół musi być co najmniej 3 . ( Gdyby było mniej niż 3 , toinna liczba musiałaby być większym niż 9, które nie są dopuszczalne ) . Dlategoodpowiedź na pudełku musi być 3 . Skasuj 1 i pozostawić 3 jako odpowiedź .
5

Kontynuuj rozwiązywania szukając łatwych wskazówek i pracując z numerów , które mają już Wprowadzona . Imperium

Dodaj komentarz