Team Building Działania , które pokazują, jak potężny niewerbalnej Can Be

Budowanie zespołu spółdzielczych, pracowitych członków może mieć dużo pracy , zwłaszcza , gdy nie dobrze się ze sobą komunikować . Spróbuj pokazując znaczenie komunikacji w zespole , uczestnicząc w niektórych działaniach , które pokazują , jak dobrze działa komunikacja niewerbalna , aby rozwiązać problem i dokończyć zadanie . Milczenie

Przed rozpoczęciem tej działalności ze strony internetowej , edukacja Świata , daje wszystkim uczestnikom kawałek papieru i przybory do pisania . Powiedz sobie , aby napisać swoje własne urodziny. Potem je dołączyć swoje prace do frontach koszulkach korzystających agrafki . Podziel grupę na dwa lub więcej zespołów równie ponumerowanych graczy. Kiedy mówisz : „Idź „, wszystkie zespoły muszą szybko i cicho zebrać się w linii według kolejności chronologicznej urodziny każdego członka drużyny , począwszy od najwcześniejszego urodziny donajnowszych . Piłkarze używać niewerbalne sygnały , takie jak ruchy rąk do linii poprawnie . Zespół , który wykonuje zadanienajszybszą można dyskutować, co komunikacja niewerbalna są wykorzystywane do rozwiązywania zadania .
Elektryczność

Ten potężny gra niewerbalnej komunikacji budować swój zespół do spółdzielnia grupa , zgodnie z sugestią strony , Grupa -Games.com . Podzielić graczy na dwie równo – numerowanych zespołów i linii zawodnikom górę side-by -side w każdej drużynie . Umieścić zespołów tak , że grupy naprzeciw siebie. Umieścić krzesło z jednej strony zespołów i umieścić piłkę na krześle . Ustawić się na drugim końcu zespołów. Gdy wszystko jest gotowe , monetą i wyświetlić go tak, że tylko te dwie przeciwstawne członkowie zespołu najbliżej można go zobaczyć . Jeślirzut monetą do głowy , obaj gracze powinni ściskać ręce drużyny obok nich . Proces wyciskania następnie kontynuuje dół linie zespołów ” , ażostatnia osoba czuje to , co skłoniło ją, by chwycić piłkę na krześle . Jeślizespół błędnie zaczyna ściskając ręce , kiedyrzut monetą do ogonów ,druga drużyna wygrywa . W przeciwnym razie ,pierwszy zespół , aby poprawnie odebrać piłkę wygrywa .
Potwory , Czarownicy i Elfy

Aby przygotować się do tej aktywności niewerbalnej komunikacji z witryny Wilderdom , zebrać graczy do dużego obszaru . Podziel grupę na dwa zespoły . Wykazać graczom następujące ruchów : w kucki na potwora , podnosząc obie ręce w powietrze na czarnoksiężnika i bańki na uszy elfa . Niech zawodnicy ćwiczyć tych ruchów , jak nazywają je. Gdy wszystko jest gotowe do gry , wysyłać zespoły po obu stronach pola gry . Odliczanie od 10 sekundy , co daje czas drużyna decydowania , na którym będą one charakter zdecydował się stać . Po 10 sekundach zdał , obie drużyny muszą wyświetlać niewerbalne odpowiedzi na pytania dotyczące charakteru wybrali . Stosuje się następujące zasady : Potwór wygrywa czarnoksiężnika , czarnoksiężnik wygrywa z elfów i elf zwycięstwa nad potworem . Niezależnie od tego, zespół traci musi szybko ścigać do wyznaczonego obszaru bazowego , aby uniknąć otagowane przez zespół wroga. Jeśli oznaczony ,gracz dołącza jego przeciwników . Gra kończy się, gdy czujeszlekcja niewerbalnych kwes został nauczył .

Dodaj komentarz