Proste Scavenger Hunt Gry dla Spotkań Młodzieży

lider grupy młodzieży szuka zabawy i twórczych sposobów, by nauczyć dzieci, znaczenie pracy zespołowej i komunikacji . Zamiatacz polowania dostarczają członków grupy z ciekawych wspólnych przygodach rozwiązywaniu wskazówek , znalezienie listy przedmiotów i konkurencyjnych w dobroduszny sposób ze sobą . Rozpoczęcie spotkania grupy młodzieży z szybkiej gry zamiatacz ulic nadaje ton na śmiałe wieczorem . Znajdź przedmioty w grupie

Podziel się członków na co najmniej dwa zespoły , w zależności od wielkości grupy . Mają członkowie grupy siedzieć na podłodze naprzeciw siebie w kółko . Ogłosić listę różnych elementów trzeba, a punkty premiowe do pierwszej drużyny , aby przynieść wam wszystkie pozycje . Przykładowe elementy mogą zawierać zdjęcie dziecka , nici dentystyczne , wszystkie buty w zespole wiązanej razem lub okulary przeciwsłoneczne . Bądź kreatywny z pozycji na liście , i odtwarzanie muzyki , podczas gdy zespoły rywalizować dostać rzeczy ty .
Magazine Scavenger Hunt Bingo

Stwórz puste karty bingo na arkuszach papieru . Grupę należy podzielić na grupy . i dać każdemu zespołowi jednej pustej karty bingo . Zapytaj każdego zespołu do tworzenia listy słów lub elementów , które można znaleźć w magazynie ; kierować je zapisać jedno słowo lub element na każdym placu . Zbierz wszystkie karty bingo , je przetasować i przekazać je między zespołami . Gra rozpoczyna się cięcie członkowie zespołu i wklejanie zdjęć lub słowa z rozmaitych czasopism na odpowiednie kwadraty. Pierwszy zespół do zwycięstwa w bingo . Imperium Gazeta Lista Scavenger Hunt

Zbierz wersje starych gazet i pochodzą z listy elementów dla członków zespołu do znaleźć , takich jak reklamy dla restauracji,zdjęcia z licealista i nagłówek o aresztowaniu . Przyznać wyższy punkt wynosi trudnych do zdobycia pozycji . Członkowie zespołu mogą albo wyciąć elementy lub zakreślać je markerem . Zespół , który przypada najwięcej punktów wygrywa .
Dom Hunt

Ta gra działa najlepiej, gdy grał w domu . Daj każdemu zespołowi pisemne wskazówki , aby rozpocząć grę . Wskazówka powinna byćkryptogram lubzagadkę , która prowadzi zespół do kolejnego pojęcia znajduje się gdzieś w domu . Każdy nowy trop powinno prowadzić do drugiego, zostateczna wskazówka prowadząca do ukrytego skarbu . Pierwszy zespół , aby dostać się do szafy w przedpokoju dostaje zachować skarb. Imperium

Dodaj komentarz