Toy Soldiers Zasady gry

Małe plastikowe zabawki żołnierzy zostały masowo produkowane od końca 18 wieku , według The Toy Soldier Company . Dziś nadal można mieć pełne wojen skalę w domu lub ogrodzie , bez konieczności zapłacić dużo pieniędzy na fantazyjne zabawki i pojazdów . Wszystko czego potrzebujesz to mnóstwo wojska mężczyzn i niektórych kości . Ty i twoi przyjaciele prowadzenia skomplikowanych wojen , które mogą rywalizować dowolny film lub grę planszową w kreatywności . Zmienić zasady , aby pasowały do ​​gry i stworzyć własną , abygra bardziej wymagająca . Ustalenia zasad

Przed rozpoczęciem gry , należy określić , które żołnierze i pojazdy , do których należą osoby oraz oznaczyć je kawałek kolorowej taśmy , jeśli nie można ich odróżnić . Zdecyduj, jako grupa o zasadach gry i na warunkach zwycięstwa. Można zmienić podstawowe zasady , aby pomieścić różne rodzaje pojazdów lub żołnierzy oraz dostosowanie do różnych boiskach . Zwycięstwo może być tak proste, jak niszczy wszystkie armie wroga lub jako złożone w misji ratowania zakładników i rozbrojenie bomby . Określić wszelkie zmiany dotyczące podstawowych zasad przed rozpoczęciem i zapisać je w dół , dzięki czemu można korzystać z nich w trakcie gry .
Taking Your Turn

Na początku swojej tury , przenieść żadnych żołnierzy i pojazdów , które chcesz , a następnie zgłaszają się z fazy ataku . Corey Butler w artykule ” Walka tworzywo” sugeruje pozwalając żołnierze podróżujący pieszo do poruszania się w promieniu jedną nogą na każdym nawrocie i pojazdy, takie jak zbiornik , aby przejść dwie nogi . Użyj linijki , aby określić odległość każdy element może poruszać . Jeślizbiornik odwraca się , to kończy swój ruch na tej kolei i nie może kontynuować przenoszenie do następnego kroku. Gracze mogą zdecydować się na stosowanie specjalnych przepisów na nierównym terenie lub żołnierze poruszającego się pod górę . Corey Butler proponuje cięcia zakres ruchu w połowie na tych warunkach .

Po ogłoszeniu fazy ataku , gracze mogą wybrać do 12 żołnierzy do ataku w tym samym czasie i pod ogniem wroga, może bronić się do 12 żołnierzy . Gracze powinni ustalić promieńżołnierz może zaatakować . Na przykład , może on może tylko atakować innych żołnierzy , które są w ciągu sześciu cali od niego . Jeśliatakujący lub obrońca ma mniej niż 12 żołnierzy w rejonie atakowany , może użyć tyle, ile on ma tylko . Atakujący i obrońca Każda rolka parę kości do reprezentowania żołnierzy walczących . Jeśli sześć lub mniej żołnierze są w użyciu , toczyć tylko jedną kostką . Porównać wyniki z matrycy , który walcowane najwyższa dla każdego gracza i osoby z największą liczbą wygrywa . W przypadku remisu , spójrz na następnych dwóch najwyższych kości lub rzucić ponownie. Przegrany odejmuje jego roli z rolki zwycięzcy iróżnica wskazuje ilu żołnierzy stracił .

Atakujący może zdecydować się na kolejny atak, atak w innym miejscu lub atak z mniejszą liczbą żołnierzy . Może również zdecydować się zakończyć swoją turę bez atakowania . Podczas ataku na zbiornikach lub innych pojazdów , przypisuje pewną liczbę punktów dla zdrowia każdego pojazdu. Możesz zdecydować przypisać dodatkową kość do atakowania pojazdów . Na przykład ,zbiornik atakując grupę żołnierzy może toczyć jeszcze umrzeć, niż broniący się gracz . Jeśli obrońca ma 12 broniąc żołnierzy i tym samym rzuca dwoma kostkami ,zbiornik może toczyć trzy. Można również wykluczyć , że pojazdy mogą tylko atakować innych pojazdów . Zapobiega to jeden zbiornik z unicestwiając całą armię . Imperium Zakończenie gry

Po każdej kolejce , poległych żołnierzy i zniszczone pojazdy są usuwane z gry igracz atakujący znowu ataki lub deklaruje jego fazie ataku na . Gra przechodzi do następnej osoby i trwa aż jedna osoba spełnia warunki zwycięstwa . Do szczególnych wydarzeń w grze, gracze mogą rzucić kostką , aby określić , co się dzieje .

Na przykład, jeślicelem gry jest ratowanie zakładników , zasady może stwierdzić, żegracz musi najpierw dotrzeć do zakładnika a następnie rzucić się zobaczyć, czy ratować osoby . Jeśligracz rzuca numery nieparzyste na obu kostkach , że ratowanie zakładników . Jeśli toczą nawet numerów nie uratować zakładników i ich żołnierz musi wrócić dwie nogi . Jeśli toczą jeden nawet i jeden dziwny ,żołnierz umiera , agracz musi spróbować ponownie w następnej turze z nową żołnierza . Imperium

Dodaj komentarz