PlayStation 3 Fallout 3 Trzaski

” Fallout 3 ” tonajnowsza odsłona postapokaliptycznej , rolę gra ” Fallout ” serii gier wideo . Te gry oferują szereg opcji wydruku znaków napędzane , działania i walki . Jednak gry są również niesławny błędy i usterki , i ” Fallout 3 ” na PlayStation 3 nie jest wyjątkiem . ” Fallout 3 ” dlaPlayStation 3 zawiera szereg kodowania problemów spowodowanych w niezrównoważonego gry , i od czasu do czasu wywala ci konieczności przeładowania gry . Wywala

Pierwsze wydanie ” Fallout 3 ” na PS 3 zawiera szereg błędów , które spowodowały , że gra i zamrozić . Gracze doznał podczas początkowego zawiesza Ogólnego Pracy Aptitude Test , gdyzgłoszenie PS3 przyjechał, podczas niektórych sekwencji załadunku i czeka , a podczas niektórych scen walki . Większość awarii i zamarza wymagają odświeżyć grę od ostatniego punktu zapisu . Patche do gry wydany na początku 2009 roku stała większość tych problemów , ale usterki nadal sporadycznie występuje.
Gra Problemy Saldo

Niektóre ” Fallout 3 ” błędy don ‚ t zakończyć grę, ale może znacząco wpłynąć na równowagę gry . Na przykładw ” matematyczny błąd Fallout 3 : Broken Steel ” powoduje Dogmeata poziom się na poziomie wyższym niż przewidziany. Ostatecznie , Twój psów towarzysz staje się bardzo niebezpieczne, jeśli rozgniewany friendly fire . Inne błędy balansu gry w ” Fallout 3 ” zawierać znaki nie- zawodnika, który wraca do życia po ich zabić , a wyczyny punktowe doświadczenie w dialogu NPC oraz z robotem w Fort Bannister .

Quest Bugs

Postacie postęp w ” Fallout 3 ” , wykonując zadania . Jednak usterki w grze mogą na bieżąco z kończąc quest i otrzymania odpowiedniej nagrody. Na przykład , istnieją błędy , które powodują istotne NPC znika z gry , błędy , które uniemożliwiają cele questów z aktualizacją , a nawet błąd, ojciec twojej postaci nagle nie ma żadnych realnych możliwości rozmowy. Niektóre błędy Quest uniemożliwiają postępuje w swoim dążeniu , takich jak drzwi , które nie otwierają , kiedy mają .
Trzaski wizualne

Niektóre ” Fallout 3 ” usterki nie wpływają znacząco na rozgrywkę , ale dają dziwne efekty graficzne . Na przykład ,wiele potworów i NPC , w tym Dogmeata , niektórych supermutantów i zmutowanych jaszczurek , może nagle zacząć pływające i obcinania może powodować błędy jeden obiekt , aby utknąć w środku drugiego. Te błędy mogą stać się problematyczne , jeśli uniemożliwiają dotarcie do obiektu lub jeśli czyniważny element niewidoczny , ale są nieszkodliwe . Imperium

Dodaj komentarz