Jak grać Bunco z 12 osobami

Bunco to popularna gra dla dziewczyn nocy , dla par gry nocy i gier dla poznania swoich sąsiadów . Bunco jestprosta gra w kości , w której na przemian toczą się zdobyć jak najwięcej punktów can.Things będzie potrzebne
9 Dice
12 arkuszy papieru (karty tally) Zbiory markery Tabela
pióra atramentu

Pokaż więcej instrukcji
1

Drukuj z 12 arkuszy wynik, który można znaleźć w Internecie ( patrz źródła ) .
2

Ustaw tabele . Będziesz potrzebował trzy tabele znajdujące się w różnych obszarach swojego domu , jeśli to możliwe . Każda tabela powinna być oznaczona jako jeden znastępujących: Head, środka , dołu . Umieść cztery arkusze i długopisy wynik i trzy kości . Obejmują miskę cukierków lub orzechów dla gości, jeśli chcesz.
3

Czy wszyscy siedzą przy stołach losowo . Każdy człowiek jest partnerem w pierwszej rundzie z osoby siedzącej naprzeciwko.
4

Pierścieńdzwon lub ogłosić, żegra zaczyna . Podczas każdej rundy , gracze na zmianę rzutu kośćmi , próbując trafić numer rundy. W pierwszej rundzie , to toczą się dostać 1 jest , w drugiej rundzie , chcesz 2 jest , i tak dalej .
5

Nagrodapunkt za każdy umiera , że jest zgodny z numerem rundy . Na przykład w rundzie piątej , jeśligracz rzuca dwa 5 na i1 , dostaje 2 punkty zadwa 5 , ale nic na 1. Po jednym zespole osiąga 21 w tabeli głowy , gra kończy się na tej rundzie i dodać twoje zgadza się , aby zobaczyć , które partnerzy wygrać w innych tabelach .
6

Nagroda 21 punktów , jeśligracz wyrzuci liczbę okrągłych z trzech kości na swoją kolej . Na przykład , w drugiej rundzie , jeden gracz rzuca trzy 2 jest . JestBunco . Jeśligracz rzuca trzy z każdej innej liczby , dostaje 5 punktów .
7

Niech jedna rolka gracz aż już nie rzuca wynik. Na przykład , może ona toczyć A 1, 2 i 3 w pierwszej rundzie , więc zdobywa 1 punkt do 1. Następnie rzuca ponownie wszystkich trzech kości . Jeśli ona nie dostać 1 lub jakiekolwiek trzy kości o tej samej liczbie , jej koniec kolej i ona przechodzi kostką do jej lewej stronie. Wszyscy przy stole musi dostać się do zakrętu , niezależnie od tego, czystół szef zakończył .
8

Niech zwycięzcy przy stole Szef pozostać w pozycji siedzącej i przenieść przegranych na dół tabeli . Dnie zwycięzców przejść do Bliskiego tabeli – przegrani pozostaną , ale przełączyć partnerów . Średniowiecze zwycięzców przejść do tabeli –remaining partnerów Drabina – podczas gdy przegrani pobyt na Bliskim tabeli , przełączanie partnerów z nowych członków . To w dalszym ciągu po każdej rundzie .
9

Zagraj w dwie gry z sześciu rund każda, z przerwą pomiędzy nimi. Po zakończeniu drugiej gry , arkusze są zbierane przez ostatnich zwycięzców tabeli głowy i nagrody są przyznawane .

Dodaj komentarz