Instrukcja Jumanji gier

gra planszowa Jumanji jest na podstawie filmu , który był sam na podstawie książki dla dzieci. Wygląd i sposób gry jest pod silnym wpływem estetyki filmu , aleprawdziwa gra planszowa życiu brakuje elementów nadprzyrodzonych ten film jest . Niestety , nie lwy , wielkie komary lub zły myśliwi będą materializować , jak grać w tę grę . Być może , że jest lepiej. Po prostu przenieść swoje kawałki po planszy i starają się dotrzeć do końca i krzyczeć ” Jumanji ” wygrać . Ta gra jest dla 2-4 players.Things musisz
Jumanji planszy
pionki gracza
4 kości ratownicze
Przygoda Karty
10 jednostronny die Foto Red dekodera dysk
Zegar
nosorożec plastikowa figurka

Pokaż więcej instrukcji
1

Spread pokładzie pomiędzy wszystkich graczy i przypisać do każdego pionka . Upewnij się, żeczerwony dysk dekoder jest prawidłowo ustawiony w środku planszy . Każdy gracz powinien umieścić swój pionek w rogu planszy , który pasuje do ich koloru . Każdy gracz powinien również przyjąć jedną z czterech kości ratowniczych .
2

Położyćstos zakryte karty przygody na prawej stronie płytki w przydzielonej powierzchni .

3

Zdecyduj, które gracz będzie pierwszy i mieć osoba toczyć 10 – kostka ruch i przenieść ich pionkiem do przodu jak najwięcej miejsc , jak podyktowane przez rolki.
4

Wykonaj jedną z czterech działań jako podyktowane przez przestrzeń , na której można wylądować . Puste miejsce oznacza, że ​​musisz wyciągnąć i karty przygody i umieścić ją pod pierścieniem dekodera , aby ją przeczytać . Karta przedstawia krótką wiadomość , jeden z elementów pokazanych na kostce ratowniczych i liczby. Wszyscy gracze, z wyjątkiem tego, który musi teraz toczyć walcowane ich kości ratowniczych jednocześnie po włączeniu na stoper. Jeśli pozostali gracze mogą pasować do elementu na karcie , aby ich kości ratowniczych lub toczyć klepsydrę , a następnie wszyscy gracze przodu ilość przestrzeni na karcie . Jeśli pozostali gracze nie „ratowanie”rolki , dopasowując pozycję lub walcowanie klepsydrę ,gracz, który początkowo walcowane matrycę ruch musi wrócić liczbę miejsc wymienionych na karcie przygody i karty znajduje się na jednej zpusty obowiązuje w sieci ” ” zagłady znajduje się po lewej stronie planszy .
5

Przesuń nosorożca przed innego gracza , jeśli lądujesz na przestrzeni nosorożca . Ten gracz nie może poruszać się do przodu na kolei , chyba że toczą parzystą liczbę . Nieparzysta oznacza, że ​​pozostanie w miejscu i ponownie postępuj zgodnie z instrukcjami w przestrzeni . Jeślizablokowane gracz porusza się do tyłu ze względu na karty przygody , porusza nosorożec z nich i nadal blokuje im drogę do przodu .
6

Rękaruch umrzeć na gracza na lewo , jeśli lądujesz na ” 5 lub 8 ” przestrzeń . Ten zawodnik musi toczyć się 5 lub 8 . Jeśli im się to uda ,kolej się kończy. Jeśli nie, przesuń pionek o jedno miejsce do tyłu inadal umrzeć ruch w lewo, anastępny gracz próbuje rzucić 5 lub 8 . Ten trwa do5 lub 8 zostanie wyrzucona . Osoba, która wylądowała na ” 5 lub 8 ” przestrzeni nie dostać się toczyć .
7

Narysuj kartę przygody , jeśli lądujesz na okręgu , lub ” dżungli „, przestrzeni . Umieścić go w środku pod pierścień dekodera . Wszyscy gracze rzucają się na próbie dopasowania element w terminie określonym przez zegar . Jeśli nie ,karta jest umieszczana na siatce zagłady i innej karty jest rysowany. To trwa , aż wszyscy gracze pasują do karty , na której wszyscy gracze przesuwają swoje utwory do przodu .
8

Zakończ grę poprzez dotarcie do centrum planszy . Pierwszy gracz na to wygrywa . Jeślisiatka Doomsday wypełnia zanim którykolwiek z graczy osiągnie środek ,gra się kończy i należy rozpocząć w ciągu . Imperium

Dodaj komentarz