CoD4 Map Making Tutorial

Call of Duty 4 można uznać z najbardziej popularnych gier wideo wszech czasów . CoD 4 podjęła tę serię na wyższy poziom , pozwalając graczy , aby ich własne map multiplayer . Pierwsze kroki

pierwsze , przejdź do plików CoD stronie i pobrać plik z Call of Duty Wrzuta . To może być również nazywane COD Radiant – tonazwa sporządzania map oprogramowania . Następnie zainstaluj go , przechodząc do pliku CoDtools.exe . Gdy skończysz zinstalacji , skonfigurować folder dla tworzenia własnych map na callofduty /głównym folderze maps /. Imperium ustawić preferencje

Po pobraniu jesteś może zacząć tworzenia map . Otworzyć edytor i będzie prosić o pliku cod.qu3 ; to jest w tools \\ \\ bin . Następnie , przejdź do pliku \\ ” \\” przycisk , a następnie \\ ” Preferencje \\”. Tutaj będziesz miał możliwość wyboru układu . Dostępne są cztery różne układy – z nimi bawić i zadecydować, który lubisz najbardziej . Upewnij się, że tekstury są zaznaczone pola narzędzia ; to daje bardzo ważną paska narzędzi w edytorze . Ostatnia preferencji ustawić to , aby Twoja mapa zapisać co kilka minut , tak aby nie stracić pracy . Są to główne preferencje ustawione , ale możesz ustawić dowolny z innymi w zależności od stylu . Imperium Marka
Mapa

najlepszy sposób na rozpoczęła się rozpocząć się z małego pudełka . Otwórz nowy plik i zrobić pole na podłodze . Po postawieniu na podłodze , znaleźć tekstury do niego. Przejdź do okna w prawym dolnym rogu i znaleźć tekstury , które lubisz . Tekstury w grze są w grupach ; po znalezieniu jednego , może trafisz Ctrl + Tab, aby auto skonfigurować podłogę do gry – średnia wysokość i szerokość . Następnie umieścić podłogi w dół , naciskając spację . Gdy jest w dół , możesz go usunąć , naciskając klawisz Delete.

Przenieś do ściany okna . Wyciągnąć na ścianę , którą chcesz , tekstury analogicznie jak w przypadku podłogi i umieścić go tam gdzie chcesz . Zapisać go jako szablon do wykorzystania na pozostałych trzech bokach pudełka. Pozwoli to zaoszczędzić trochę czasu, co ściany . Następnie , wykonać sufit , tekstury i umieścić go na polu . Wreszcie , należy ustawić pewne oświetlenie dla Twojej skrzynce – kliknij prawym przyciskiem myszy na głównym oknie wybierz opcję światła . To daje wiązkę światła , aby umieścić na mapie. Imperium

Dodaj komentarz