Gry dla zabawy klasie III Równiarki

Gry w pomoc klasie utrzymać dzieci bawić jednocześnie ucząc ich lekcje . Znaczenie daje studentom szansę na dobrą zabawę podczas ich nauki jest oczywiste , gdy widzisz studenci wykazują większego entuzjazmu w kierunku działalności . Następnym razem, gdy chcesz, aby uczniowie trzeciej klasy do większego zaangażowania na lekcji , za granie w gry . Motyw Charades

Jak już nauczkę , testowania wiedzy i pamięci o nim swoich uczniów poprzez zabawę spin na klasycznej grze w szarady . Przygotować poprzez wymyślanie kategorii odnoszących się do tego dnia lekcji . Na przykład , można oddzielić je tematycznie i mają kategorie matematyki i języka angielskiego , lub wybrać konkretną lekcję i znaleźć w niej podkategorii . Pochodzić z różnych szarady , które mieszczą się w ramach każdej kategorii , a piszą je na karteczkach . Podzielić klasę na tyle zespołów , jak masz kategorie i dać każdemu zespołowi zestaw kategorii . Każdy gracz w każdej drużynie dostaje szansę do działania na zewnątrz farsę . Pozespół domyślić wszystkie szarady , członkowie usiąść i czekać na wszystkich innych zespołów , aby zakończyć . Oni wygrać rundę . Gdy wszystkie zespoły zakończeniu rundy , przełączyć się kategorie . Zespół, który wygra najwięcej rund wygrywa.
Four Corners

Four Corners zmusza dzieci do korzystania z ich zmysł słuchu w celu określenia ich następny ruch . Przypisaćrogach sali numer od jednego do czterech. Zbierz uczniów w jednej dziedzinie pokoju i wybrać jeden z graczy, aby stanąć na środku pokoju, gdy z zawiązanymi oczami . Na rachunku trzech ,grupa musi wybrać ziemię w pokoju na zajęcie . Gdy wszyscy gracze znaleźli ziemię ,człowiek w środku wywołuje szereg rożny . Gracze zajmujący tę ziemię zdyskwalifikowany z gry. Proces ten trwa do tylko jednego studenta -Zwycięzca – . Pozostaje gra
Ciekawostki Przekaźnik
< p> niech dzieci rozprostować nogi i odświeżyć swoje wspomnienia na lekcjach uczył jedzień wcześniej, grać Ciekawostki Relay . Przed grać , myśleć o ciekawostki pytania , które odnoszą się do lekcji . Podzielić na dwie grupy lub więcej zespołów i ich układanie za punkt wyjścia. Oczyścić drogę dla studentów , aby szybko dojść do siebie. Na rachunku trzech piłkarze na początku linii iść do ciebie . Kiedy gracze się do Ciebie , poproś wszystkie ciekawostki samo pytanie . Pierwszy podnieść rękę dostaje odpowiedzi. Kto odgadnie dostaje się do powrotu do zespołu , umożliwiającnastępny gracz w kolejce , aby iść do ciebie . Niezależnie od tego, zespół dostaje wszystkich graczy z powrotem w kolejce po odpowiedziało na pytania ciekawostki wygrywa.

Dodaj komentarz