Jak zrobić przeciwnika w UDK

Unreal Development Kit ( UDK ) jest narzędziem, które pozwala na tworzenie gier i wizualizacji 3D. Użytkownicy mogą tworzyć obiekty , map i modów gry kontrolne , fizykę świata gry i stworzyć boty wroga, które będą walczyć przeciwko graczom . Tworzenie robotów wroga będzie można przetestować pojazdy , broń i właściwości fizyczne mapie bez człowieka testerów . Można utworzyć i umieścić przeciwnika w UDK za pomocą narzędzi rozwojowych podczas gry na mapie. Instrukcja
1

UDK Load i stworzyć mapę lub załadować istniejący.
2

Dodaj obiektów na mapie , takich jak pojazdy, terenu i broni . Kliknij prawym przyciskiem myszy na mapie , kliknij ” Path ” wybierz ” Pathnode ” i umieścić go gdzieś na mapie .
3

Kliknij prawym przyciskiem myszy Pathnode na mapie , aby otworzyć UnrealKimest . Kliknij prawym przyciskiem myszy na ekranie i kliknij przycisk ” Nowa Akcja ” wybierz „aktor” i wybrać opcję ” Aktora Factory. ” To daje pole do umieszczenia w dół ekranu w UnrealKimest .
4

Kliknij prawym przyciskiem myszy na ekranie , kliknij ” nowe wydarzenie , ” wybierz ” Poziom Uruchomienie” i umieścić go na ekranie . Ponownie kliknij prawym przyciskiem myszy na ekranie , wybierz opcję „Nowy Var obiekt przy Pathnode ” i umieścić go na ekranie .
5

Połącz rysunek ” Poziom startowy ” do pola ” Aktor Fabryce ” klikając na nim i kliknąć „aktor Spawn ” wycięcie w polu . Podłącz ” Nowy Var Obiekt Korzystanie Pathnode ” rysunek polu ” Aktor ” w fabryczne nacięcia , który mówi ” Spawn Point. ”
6

Kliknij pole ” Aktor Fabryka ” i otworzyć opcje dla niego . Wybierz ” UTActor fabryczne AI ” z rozwijanego menu pod opcją ” Fabryki „.
7

przewijania opcji , wybierz ” UTbot ” z menu rozwijanego opcji ” Controller Klasa ” i zaznacz pola wyboru dla” deathmatch AI „i” wykazu default „.
8

Przewiń w dół listę opcji , kliknij menu rozwijane dla ” Pawn klasy „wybierz użyć ” UT Pożyczki ” i wprowadź nazwę dla wroga w polu ” Nazwa Spawn „.
9

Close ” Aktor Fabryka ” i UnrealKimest . Kliknij prawym przyciskiem myszy na mapie , wybierz opcję „Play Level ” i wybrać opcję „Play From Here „. To załadować mapę do testowania robotów wroga , który powinien tarło w Pathnode można umieścić na mapie w punkcie 2 . Imperium

Dodaj komentarz