Różne sposoby gry Niebezpieczeństwo

Niebezpieczeństwo jestzabawa, często gra bardzo konkurencyjna dla dwóch do sześciu graczy . Podstawowe zasady w grze może widział skomplikowane dla graczy początkujących , ale doświadczeni gracze mogą chcieć nauczyć się kilku nowych odmian na gry , które już znamy tak dobrze . Oficjalne zasady gry różnią się w zależności od kiedywydanie powstał i gdzie został zgasić ( USA lub Wielkiej Brytanii ) , a wielu graczy również opracować własne zasady „Dom” . Poniżej znajduje się kilka możliwych wariantów gry . Różnych sposobów, aby rozpocząć grę

Możesz sobie wszystkie karty territory równomiernie losowo przypisać terytoria każdemu graczowi . Każdy gracz , a następnie umieszcza co najmniej jedną armię na każdym terytorium , i wykorzystuje wszelkie resztki armii , by wzmocnić terytoria, jak zechce. Jest toszybszy sposób , aby rozpocząć . Możesz też po kolei twierdząc terytoria ; każdy gracz twierdzi jeden obszar na turę i zajmuje to jeden armii dopóki nie twierdził, wszystkie terytoria . Metoda ta pozwalana początku gry , a nie strategii szczęścia.
Secret Missions

Niektóre wersje gry oferują tajne misje jako alternatywny sposób , aby wygrać mecz . Odmiana ta jest znacznie szybsze niż tradycyjnej wersji World Domination . Na początku gry , po kolory zostały przypisane , wyjmij karty misji , które odpowiadają kolorze nie jest używane . Następnie zająć każdemu graczowi kartę misji . Gracze nie powinni ujawniać swoje misje do siebie . Tajne misje mogą kierować graczy do wyeliminowania gracza z armii określonego koloru , aby podbić pewną kombinację kontynentów lub po prostu zajmują 24 terytoriów . W niektórych wersjach , jeśli inny gracz eliminuje odtwarzacza docelowy Twoja misja zmieni się próbuje zajmować 24 terytoriów . W innych, twoja misja zostanie uznana za kompletną. Kiedy gracz osiągnął jej tajnej misji , ona ujawnia jej misję i karta wygrywa . Upewnij się określić na początku gry , czy misje mogą być ujawnione na początku tury ,koniec tury , lub jeden obrót po misji została zakończona.

Capitals

to kolejny alternatywny sposób , aby wygrać , a także o wiele szybciej niż dominacji nad światem . Na początku gry każdy z graczy wybiera spośród swoich kapitał miasta i ujawnia ten wybór jego kolegów graczy. Aby wygrać ,gracz musi zdobyć kapitał i zajmują każdego gracza .
Karty Ryzyko

Możesz wybrać jedną z wielu wariacji na temat ilości wojskzestaw ryzyka karty warto . Podstawowe zasady dotyczące otrzymania karty jest stosunkowo standardowe ; gracz otrzymuje kartę tylko na zakrętach , w którym przejął co najmniej jeden obszar . Gracze muszą zebrać zestaw trzech kart albo z wszystkimi tego samego symbolu lub wszystkich różnych symboli , aby móc wymieniać zestaw dodatkowych wojsk . Liczba wojsk przyznanych może być określona zgodnie z rodzajem zestawu zagrał (4 armie do 3 artylerii , 6 na 3 piechoty , kawalerii 8 na 3 lub 10 na jednym z każdego) , lub może zwiększyć , aby z każdego dodatkowego zestawu okazało się ( 4 dla pierwszego zestawu okazało się , 6 na sekundę, a następnie 8 , 10, 12 , 15, 20 , 25 , 30) . Aby przyspieszyć grę , zwiększyć je w jeszcze szybszym tempie . Aby dodać więcej trudności i niepewności , rozważyćzmniejszenie liczby wojsk po 20 ( 4 , 6 , 8 , 10 , 15, 20, 15 , 10 , 8 , 6 , 4 ) .

Dodaj komentarz