Uchybienia elementem FF XIV

” Final Fantasy XIV ” wydany w 2010 roku , jestgra fabularna online na komputerze . Pomimo swej natury online ” FF XIV ” ma kilka podobieństw do poprzedniej pojedynczego gracza ” Final Fantasy ” Gry dostępne na konsole domowe . Jednym z tych elementów jest podobieństwa . Znając słabości i mocne strony tych elementów ma kluczowe znaczenie dla sukcesu w grze. Elementy

Kilka aspekty gry , takie jak wrogów , czary , a nawet charakteru , są definiowane przez system pierwiastkowy . Gra składa się z sześciu rodzajów elementów : ogień, lód , wiatr , ziemia , piorun i wody . Każdy element jest silny na jeden element , ale słaby w stosunku do innej . To mogą korzystać ci , jak za pomocą zaklęcia ognia przeciwko stworzeniu Ice ; czy to może ci zaszkodzić, np. gdyczar wiatru jest wykorzystywana przeciwko swojej postaci , czy ma atrybut elementarnej pożarowego. Chociaż jasne jest, co elementarnej rodzaje czarów i postaci są , to nie ma na liście , co w grze pierwiastkowy rodzajewrogiem . Czasami nie jest łatwo powiedzieć , jako wroga , który jest w ogniu jest od perswazji Pożarnej . Większość czasu można powiedzieć, tylko metodą prób i błędów .
Zbiory Uchybienia

Znając właściwości każdego elementu , w tym ich słabości , może pomóc w walce . Ogień jest silny na lodzie , ale słaby przed wiatrem . Lód jest mocny przed wiatrem , ale słaby od ognia . Woda jest silny , ale słaby na Ziemi przed wyładowaniami atmosferycznymi . Ziemia jest silna odgromowa ale słaby przeciwko wodzie . Błyskawica jest silny , ale słaby przeciwko wodzie na Ziemi . Wreszcie Wiatr jest silny , ale słaby przeciwko Ognia przed Ice. Podczas korzystania z elementu, który sprzeciwia elementuwroga , poradzisz sobie dodatkowe uszkodzenia tego wroga .

Mocne

typu stosowany jest przeciwko pierwiastkowy coś, co jest z tego samego elementu ,uszkodzenie wykonane jest zmniejszone za pomocą dużej ilości . Na przykład , rzucając czar ognia na wyniki oparte Ognia wrogie wiele mniej szkody wyrządzone niż miałoby to miejsce na wroga w oparciu o nie -Fire . Możesz użyć tego na swoją korzyść ; za każdym razem gdy osiągniesz poziom , można dodać punkty do atrybutu elementarnego . Ma to podwójny cel . To może sprawić, że bardziej odporne na tego typu czarów elementarnej i może również zwiększać uszkodzenia własnych zaklęć .
Jak elementy są wykorzystywane

Elementy stosowane są głównie w czary , takie jak Lotus, Red zaklęcia ognia lub oparte wstrząsy sejsmiczne , zaklęcia opartej na Ziemi . Jak można zwiększyć punkty atrybutu twojej postaci elementarnej , można zwiększyć obrażenia te czary zrobić . Na przykład , przypisanie punktów do atrybutu ognia zwiększa obrażenia, które Red Lotus zrobi . To jestdobry pomysł, aby przypisać punkty równo we wszystkich elementach ; Choć może wydawać się dobrym pomysłem , aby przypisać jak najwięcej punktów , jak to możliwe do ognia , aby zwiększyć swój czar Red Lotus , sprawi, że będzie to bardzo słaby na lodzie . Przypisywanie punkty równie zapewnia, że ​​jesteś przygotowany do każdej sytuacji . Imperium

Dodaj komentarz