Jak grać Ricochet Robots

Ricochet Robots jest nie tylkozabawa , tonosze mózg ! Będzie sprawdzić swoje umiejętności przestrzenne, umiejętności rozwiązywania problemów oraz zdolność do myślenia poza pole ! Załóż czapkę myślenia , zebrać kilku znajomych i gramy ! Instrukcja
Podstawy
1

Grab kopię . Ricochet Robots sprzedaje za około 20 dolarów , i może być albo znaleźć w lokalnym sklepie z grami , lub online.
2

Znajdź kilku graczy! Ricochet Robots mogą być odtwarzane z dwóch lub więcej graczy , awięcej tym weselej !
3

Rozłóż planszę . Istnieją cztery kawałki do płyty , z których każdy ma dwa boki . Zachęcamy , aby umieścić je w losowej kombinacji i zorientować kawałki planszowe w dowolny sposób . To jest część tego, co sprawia, że ​​jest interesujące : są dziesiątki kombinacji pokładzie . Umieść szary plastikowy element na środku planszy , kiedy masz płytę chcesz.
4

Połóż czterech kolorowych żetonów . Te wskazują pozycje wyjściowe robotów . Wystarczy wrzucić jeden na każdej ćwiartce płytki .
5

Weź stoper i okrągłe żetony z pola . Włączyć wszystkie okrągłe żetony do góry nogami , a następnie umieścić jeden na szarym płytki w środku .
6

Niech rozpocznie się zabawa !
Rozgrywek
7

Odwróć okrągłym chipem w środku . Z drugiej strony , pojawi się symbol (gwiazda , kompas , itp. ) , która odpowiada podobny symbol na pokładzie i kolor jednego z robotów . Twoim celem jest, aby uzyskać określony robota kolor symbolu po prostu okazało się w jak najmniejszej liczbie ruchów możliwych .
8

Pamiętaj że roboty mogą być przenoszone tylko jeden na raz .

9

Psychicznie nakreślić trasy dla robota , aby dotrzeć do celu . Istnieją pewne połowy , jednak. 1 ) Roboty mogą poruszać się tylko po liniach prostych , w górę, w dół , w lewo iw prawo . Nie mogą one poruszać się po przekątnej. 2 ) Po przeniesieniu robota w pewnym kierunku , to ciągle podróżuje w tym kierunku , aż napotka przeszkodę . Roboty nie zatrzymać bez innego obiektu w celu ich ( kolorowe zderzaka , ściana , inna robota ) zatrzymać 3 ) Można przesuwać tyle roboty , jak chcesz , i wreszcie 4 )Gracz, który sprawia, że ​​do celu w jak najmniejszej liczbie ruchów woła liczba ruchów zajmuje im .
10

pomocą pasków kolorów w jeden z dwóch sposobów . Bary , które są tego samego koloru , jak robota im działać jak zbliża płytki ; jasne Robot będzie po prostu przejść przez nich . Bary , które nie są tego samego koloru co zbliża ustawy robota jak zderzaki i będzie odbijać je pod kątem 90 stopni .
11

Odwróć zegar klepsydry , gdy ktoś dzwoni z numeru . Pozostali gracze mają ażskończy się czas , aby dowiedzieć się, krótszą trasę. Na koniec ,gracz, który zwraca najmniejszą liczbę pokazuje, jak oni to zrobili . Jeśli to działa , są przyznawane okrągły chip w centrum , anastępny jest wyciągnąć ze stosu .
12

Rozgrywka kończy się, gdyostatni układ jest naliczany . Ten, kto ma najwięcej żetonów jest zwycięzcą !
Imperium

Dodaj komentarz