Instrukcja Parker Brothers The A-Team

„A-Team „, który prowadził przez pięć sezonów na NBC w 1980 roku , był równieżtematem dla Parker Brothers gry planszowej w 1984obiekt jest jednym z czterech graczy. najechać dobrze strzeżoną twierdzę i przechwycić skradzione formułę napoju bezalkoholowego . Cudak do gry jestnajbardziej rozpoznawalną gwiazdą, panie T , nie jest jedną z grywalnych postaci. On jest na zdjęciu na planszy . Jeśli lądujesz na przestrzeni Mr T , można dostać się do ponownie toczyć . Instrukcje Filmy Ustaw
1

Umieść tajne karty wzór na „Vault ” przestrzeni w centrum planszy . Każdy gracz musi wybrać do gry w obu Faceman , Hannibal, Murdocka i Amy Allen. Rzuć kośćmi i niechnajwyższy walec pierwszy.
2

Potasuj 35 kart akcji i radzić sobie trzy karty dla każdego gracza . Ustaw pozostałe zakryte karty z boku deski , tworząc talii .
3

umieścić wszystkie karty na bazach znaków plastikowych i ustawić je na „Start ” miejsca . Każdy zawodnik wykonuje obrót przez walcowanie jedną kostką. Gra toczy się w lewo .
Odtwórz
4

rzut jedną kostką i przesuwa swój kawałek na planszy . Postępuj zgodnie z instrukcjami na piśmie w sprawie miejsca , gdzie można wylądować . Podczas każdej tury ,gracz może również odgrywać „akcja” karty .
5

Zagraj w jedną kartę akcji w dowolnym momencie swojej tury , jeśli zdecydujesz się . Karty są oczywiste i pomóc iść do przodu w grze . Umieść karty stosowane działania zakryte przez talii i odebrać nowy.
6

Rzuć obie kości jeśli gruntów na ” Gwardii ” przestrzeni . Matryca jestczerwony izielony warta die ty. Jeślistrażnik wygrywa rolkę ,gracz zostaje. Jeśligracz wygra , on przenosi się z miejsca na straży i jak wiele miejsc do przodu jako różnica pomiędzy kostką . Na przykład, jeślimatryca jestzielony ” 6 ” iczerwona matryca jest” 4 „,gracz przesuwa się o dwa pola do przodu.
7

Bitwa innego gracza podczas lądowania na tej samej przestrzeni , jak on poprzez zmianę jedną kostką toczenia . Walec idzie naprzód najwyższej przez różnicę kości . Gracze muszą mieć kości walki , jeśli lądują na ” wąskie przejścia ” lub ” TV Monitor „.
8

Odtwórz karty działań lub wybierz rolkę bonusowy , jeśli lądujesz na ” Roll On Again ” przestrzeni . Lądowanie na „strefę bezpieczeństwa ” przestrzeni oznaczagracz jest bezpieczny od wszystkich innych graczy.
Winning
9

Enter „Vault ” przestrzeni przez każdego rolki matrycy że dostaje się w , nawet jeśli zbyt strzelać . Pierwszy gracz, który osiągnie „The Vault ” wkłada kartę tajny wzór do plastikowej podstawy swojego bohatera i rozpoczyna ucieczkę .
10

Walcz z twierdzy , unikając innych graczy , którzy teraz mogą bitwie jesteś na tajnego wzoru z rolki matrycy jeśli zarówno grunt, na tej samej przestrzeni . High Roller dostaje tajną formułę .
11

Wracaj do „Start” przestrzeni z tajemnicy przed innymi graczami , aby wygrać mecz .

Dodaj komentarz