Zasady gry w kości

gry Dice przynieść zarówno młodzieży i dorosłych razem w miłej , zabawy środowiska . Gry w kości wymaga trochę sprzętu , zwykle tylko pewną liczbę kości , papieru i ołówków . Daje to elastyczność , gdzie można grać w gry . Mogą być odtwarzane w pomieszczeniu lub na zewnątrz , każde miejsce, gdziepłaska powierzchnia może być używany , aby rzucić kostką . Różne gry w kości mają szczególne przepisy , aby wygrać mecz . Bunco

Odtwarzacze używać trzech kości podczas gry Bunco . Do gry w 12 osób , to masz 3 stół z 4 osób , na każdym stole . Jedna tabela powinna mieć dzwonek , stającwysoki stół . W pierwszej rundzie , a każdej kolejnej rundy, partnera z osobą po drugiej stronie od ciebie . Zawodnicy uczestniczą w sześciu rund dla każdej gry . Wysoki stół zaczyna każdą grę i kończy każdą rundę z dzwonienie dzwonu . Scorekeeper dla każdej tabeli rzuca pierwszy .

Gracze zdobywają punkty poprzez walcowanie wszystkie trzy kości . Gracze otrzymują jeden punkt za każdego numeru docelowego walcowanej na tej rundzie . Na pierwszej rundzie ,die numer 1 zarabia punkt . Dla każdej kolejnej rundzienumer serii iilość matrycy docelowej odpowiada . Gracze otrzymują pięć punktów do walcowania trójkę dowolnej liczby innych niż liczby docelowej. Wielu graczy nazwać Baby Bunco . Bunco występuje wtedy, gdy rzucisz trójka numeru docelowego dla tej rundy . Otrzymałeś 21 punktów na Bunco , ale trzeba nazwać go do otrzymania punktów . Gracz nadal toczenia tak długo jak on strzelił co najmniej jednego punktu na rolki.

Kiedy gracz otrzymuje zero punktów na rolce , kości przejść do następnej osoby . Gra trwa dopóki jeden z zespołów na wysokim stole osiągnie 21 punktów . Zespół następnie dzwoni i zatrzymaniu odtwarzania . Zespoły z najwyższymi wynikami przejść o jeden stolik . Drużyna przegrana z wysokim stole przenosi się do niskiego stolika . Po sześciu rundachosoba z największą liczbą zwycięstw w trakcie rund wygrywa ogólną grę . Nagrody mogą być przyznawane za najbardziej Buncos i dziecko Buncos .
Farkle

Farkle wymaga sześciu kości, papier i ołówek za gola i stół . Aby rozpocząć grę , każdy gracz rzuca jedną kostką . Najwyższy wynik idzie pierwszy . Pierwszy gracz rzuca wszystkie sześć kości . Ostatecznym zwycięzcą gry pokazuje najwyższą sumie ponad 10000 punktów w rundzie finałowej . Punkty przyznawane są przez walcowanie 1s , 5s , trzy – of-a- rodzaju , lub prostych ( 1-2-3-4-5-6 ) w jednym rzucie.

Każdy 1 walcowane liczy 100 punktów , i co 5 do 50 punktów liczy . Trójka z numerami 2 do 6 znaków 100 razyliczba punktów walcowane . Na przykład , trzy 2s znaczenia dla 200 punktów . Trzy z nich liczy na 1.000 pkt. Prosto liczy również na 1000 punktów . Po zwinięciu wszystkie sześć kości ,gracz może przesunąć w bok żadnych kości punktacji wybiera . Następnie rzuca pozostałe kości . Jeśli kończy się walcowanie wszystkie kości i strzelił sześć punktów , dostaje się toczyć wszystkie sześć kości ponownie i kontynuować dodawanie mu łącznie . Jeśli w dowolnym momencie , podczas toczenia się nie strzeli , traci wszystkie punkty dla tej rundy .

Aby zdobyć po raz pierwszy , każdy gracz musi wynosić co najmniej 500 punktów . Po dostaniu się co najmniej 500 punktów ,w kolejnych rundach gracz może wybrać , aby zatrzymać w dowolnym momencie w jej roli , aby dodać jej całkowitego lub szansę coraz więcej punktów. Ponownie, jeśli nie zdobędzie się na każdej rolce , traci wszystkie punkty dla tej rundy . Pogracz osiągnie co najmniej 10000 punktów i zdecyduje się zatrzymać , każdy gracz dostaje jedną rundę rolkach spróbować góry wynik. Po wszystkim rzuca ,osoba o najwyższych wszystkich zwycięstw .
Pęcherze

Pęcherze mogą być odtwarzane z dwóch lub więcej graczy . Piesi podczas wyprawy wymyślił grę , więcwynik celem wygranej zwykle odpowiada długości szlaku . Wiele zabaw do 2145 ,długość mili z Appalachów . Gracze rzucają sześć kości do gry, trzy pary w kolorze. Każdy gracz bierze zakręty rzutu kośćmi , próbując dopasować numery .

Wszelkie kości nazywane są pasujące kostki punktacji . Po sparowaniu kości , albo dwa razem , dwie pary razem lub kareta ,gracz może wybrać , aby rzucić kostką lub na końcu pozostałych , które z kolei , dodając punkty do swojej gry w sumie . Podczas toczenia pozostałe kości , gracz zdobywa punkt więcej punktów lub dostaje pęcherze. Pęcherze oznacza, że ​​rzuca kostką , które nie parę, a on traci wszystkie punkty na tej rundzie . Jeśligracz rzuca nierówne pary ( trzy lub pięć z rodzaju lub fulla ) musi toczyć pozostałych kości .

Jeśli numery i kolory pasują do siebie, gracze otrzymuje 10 razy więcej na jednej z kości . Na przykład , toczne dwa piątki w tym samym kolorze złowi 50 punktów . Walcówka dwie piątki o różnych kolorach złowi 5 + 5 pkt, czyli 10 punktów ogółem . Jeśligracz wyrzuci wszystkie sześć kości i wyniki , musi kontynuować toczenia przez wszystkie sześć kości toczenia ponownie . Jak Farkle , gdygracz osiągnieuzgodnionej sumy punktów w grze, każdy gracz dostaje jedną turę spróbować pobić wynik tej osoby .

Dodaj komentarz