Jak rozpocząć grę Dungeons & Dragons Podczas grania jako Dwarf Fighter

Krasnolud wojownik jestikoną klasy postaci i połączenie w każdym wyścigu ustawieniu fantasy , ale szczególnie w ” Dungeons and Dragons „. Ich wrodzone bonusy rasowe sprawiają krasnoludy doskonale nadaje się do roli obrońcy i dystrybutorów szkody . Wydanie czwarte dodaje uprawnienia klasy ( lub exploitów ) , które dają każdej klasy możliwość zmiany standardowych ataków, więc dokonując karzeł wojownik jest więcej niż tylko maxing siłę i konstytucję . Wybór właściwych czynów i uprawnienia do własnych uprzywilejowanych umiejętności jest pierwszym krokiem . Gdy już to zrobisz, musisz wyposażyć swoją postać najlepiej odpowiadający jego atuty . Instrukcja
Tworzenie Dwarf Fighter
1

Przypisywanie swoje wyniki zdolności . Oprócz standardowej tablicy , krasnoludy dostać plus dwa bonus do Konstytucji i Mądrości . Siła będzie Twoim podstawowym umiejętność . Wyższa konstytucja przekłada się na więcej punktów zdrowia , które są kluczowe dla wojownika , więc twój wynik konstytucja powinna być wysoka . Mądrość i Zręczność może być również przydatne dla wojownika , więc może chcesz, aby te swoje drugorzędnych cech. Wyniki przekładają się na zdolność modyfikatory . Aby ustalić, modyfikator , umiejętność dzielenia swój wynik w połowie ( zaokrąglenie w dół ) , a następnie odjąć pięć.
2

obliczyć swoje punkty i wyjścia hit uzdrowienie przepięciami . Strażacy zaczynają się 15 wraz modyfikatora Konstytucja punktów obrażeń , a dziewięciu Plus Konstytucja modyfikator uzdrowienie przepięciami .
3

Oblicz swoje wyniki w zakresie obronności . Są one oparte na Twoich wynikach zdolności . Strażacy uzyskać dodatkowy plus dwa do męstwa .
4

Wybierz swoje umiejętności . Strażacy mogą wybrać trzy z następujących umiejętności : Lekkoatletyka ( Siła ) , wytrzymałość ( Konstytucji) , Heal ( Mądrość ) , Zastraszanie ( Charyzma ) i Streetwise ( Charyzma ) . Krasnoludy również uzyskać plus dwa bonus, do Dungeoneering i wytrzymałość.
5

Wybierz swój wyczyn . Znaków na pierwszym poziomie może wybrać jeden wyścig – , lub zdolność klasową oparte wyczyn . Strażacy zacząć biegłości broni pancernej w tkaniny, skóry, ukryć , łańcucha i skali i biegłości broni w walce wręcz, proste , proste, wręcz wojskowej wojskowy wahał i wahał . Krasnoludy początku znajomości z bronią młotek , który pozwala na stosowanie zarówno rzucanie młoty i warhammers . Nie musisz brać żadnej z tych wyczynów . Wytrzymałość ( pięć dodatkowych punktów obrażeń na warstwie ) jestuniwersalnym, wyczyn , że może skorzystać każdy znak , ale zawodnicy w szczególności . Wyczyny Fighter Tarcza specyficzne m.in. push , silnym wyzwaniem i rozpraszać Shield. Dwarf obejmują specyficzne atuty Giants i Dwarven Dodge Weapon Proficiency . Dodatkowe broni lub biegłości pancerz wyczyny mogą być również użyteczne .
6

Wybierz swoje moce . Znaków pierwszego szczebla dostać dwa na – Woli , spotkać i jeden Codzienny moc . Wybierz swoje uprawnienia na podstawie typu broni masz zamiar używać i czy wolisz zrobić szkody lub pomoc sojuszników . Na przykład ,pierwszy poziom, na woli władzy ” Tide of Iron ” jest dla bojowników , które wykorzystują jedną ręką broń i tarczę . ” Osłona atak ” umożliwiaprzesunięcie sojusznikiem z trosce o jej podczas ataku wroga .
7

Określić ustawienie i religii . Twoje wyznanie i twojego boga patrona muszą być takie same . Moradin jestzgodne z prawem, dobry bóg stworzenia ,bóstwo patron rzemieślników i rzemieślników , anajczęściej bóstwo następnie krasnoludów . Powiedział, żewojownik może realnie mieć dowolny wyrównania i czcić jednego z bogów , w zależności od preferencji .
Equpping karła Fighter
8

Wybierz broń (y ) . Upewnij się, że broń można wybrać się do jednej z Twoich biegłości . To nie jestzły pomysł, aby zakupić wręcz i broni dystansowej .
9

Wybierz swoją zbroję. Krasnoludy nie cierpią karę ruchu od zbroi , tak ciężki pancerz (łańcuch , skala , płyta ) nie będzie ich spowolnić drogę oni innych bojowników .
10

Wybierz inny sprzęt . Wszystkie znaki zaczynają się z 100 złotych do wydania na broni, zbroi i urządzeń . Większość ta zostanie przeznaczona na broni i zbroi , ale należy zarezerwować dla niektórych przyziemnych ekwipunku . Zestaw standardowy Adventurer zawiera plecak, śpiwór , krzemień i stal, z paskiem , 10 dni , 50 racji szlak stóp liny , dwóch sunrods i bukłak . Jest tookazja na 15 sztuk złota . Można także zakupić sprzęt wspinacza , pochodnie , lampiony i kolb , kemping dostaw ropy naftowej lub jeśli będziesz przygód z miasta .
11

Kupuj amunicję . Jeśli masz broni dystansowej , nie zapomnij, aby zakupić odpowiednią amunicję . Średnia quiverful strzałki , śrub lub procy kul kosztuje jeden złoty . Imperium

Dodaj komentarz