Zasady Ucieczka z Colditz

W ” Ucieczka z Colditz, „gra planszowa dla dwóch do sześciu graczy ,celem jest próba ucieczki z więzienia. Tytularnego Próby ucieczki zawodników może być udaremnione przez ich przeciwnika , który kontroluje strażników więziennych . W trakcie gry , karty są rysowane do przyznawania przywilejów gracza zarówno w ucieczce i przechwycenia wroga . Obiektywne

dwóch do sześciu graczy dzieli się na dwie frakcje. Celem niemieckiej Frakcji jest zapobieganie ucieczce aliantów więzienie . Celem aliantów jest ucieczka z więzienia .
Karty

Rozdzielić talii i połóż karty Escape Ucieczka karty KIT i zmierzyć się w pobliżu sprzętu gra planszowa . Zachować do or die karty , karty Szansa Escaper i niemiecki Karty bezpieczeństwa skierowana w dół. Każda karta oferuje wskazówki dotyczące użytkowania , takie jak transport do określonego pomieszczenia lub wysłanie niemieckich pionki do koszar.

Pionki

rozłóż pionki gry dla każdego gracza w zależności w stosunku do całkowitej liczby uczestników . Gry dla dwóch graczy widzi jednego gracza odbierającego osiem pionków pokrewnych orazinne otrzymaniu sześciu niemieckich pionki . Zawodnik gra trzech graczy ma dwa pionki każdy otrzymujących siedem alianckich i jednego gracza otrzymujących 12 niemieckich pionki . Gry gracz ma cztery sześć pokrewnych oraz czternastu niemieckich pionki , a pięć i sześć player gry zwiększa liczbę pionek o jeden dla każdego dodatkowego gracza . Zawsze będzie tylko jeden niemiecki zawodnik w grze .
Strefy

miejsce każdy pionek na wyznaczonych miejscach. Pionki sprzymierzone rozpocząć w białym polu planszy , podczas gdy niemieccy pionki są umieszczane na szarych i brązowych obszarach planszy. Istnieje pięć stref na planszy . SąAppel , wewnętrzny dziedziniec , pokoje , Powierzchnia zewnętrzna i zewnętrzna . Rozgrywka różni się w zależności od miejsca i znajduje pionki Allied . Nie mogą one być aresztowany w Appel natomiast mogą być aresztowani lub zabici , jeśli znajduje się na obszarze zewnętrznym.
Rzutu kośćmi

gracze rzucają dwoma kostkami . Jeśli3 , 7 lub 11 , gracz rysuje albo szansy lub kartę Zabezpieczenia , w zależności od jego frakcji. Za każdym razem gra podwójna są walcowane ,gracz rzuca ponownie zachowując jednocześnie na jego wynik. Na końcu rolki ,gracz przesuwa jakąkolwiek kombinację jego pionki po planszy zgodnie z ogólnej liczby Przewrócił . Gra podwójna toczenia pozwala również jeden Allied pionkiem opuścić izolatce .
Ucieczka Zestaw

Aby uzyskać Zestaw Escape,gracz musi mieć pionki na Disguise , żywności , kompas i dokumentów obowiązuje . Gdy wszystkie miejsca są objęte,gracz uzyskuje Zestaw uciec i próbuje uciec .
Urządzenia

karty Urządzenia są zdobyte gdygracz ma dwa pionki na dopasowanie Sprzęt przestrzenie , takie jak liny lub drutu powierzchni tnącej . Narysuj odpowiednią kartę Sprzęt i używać go do skalowania przechodzić przez ściany lub ogrodzenia .
Przechwytywanie

niemiecki pion osiągnie pionka Allied ,Pożyczki Allied jest wysyłany do samotny iniemiecki pionek zostaje wysłany do koszar . Sprzęt Karty są konfiskowane. Gracz niemiecki może również użyć Shoot to Kill kartę Zabezpieczenia, aby trwale usunąć pionka z gry , jeśli znalezione poza murami więzienia .
Zakończenie gry

gry kończy się po albo alianci nie ściągnął z góry określony zestaw ucieczek lubz góry określony termin upłynął. Imperium

Dodaj komentarz