Jak zrobić robota LEGO dla potykanie Event

zabawki LEGO jestbudowa , która miała niezliczone formy od czasu jego wprowadzenia w 1940 roku. LEGO Mindstorms zestawy zawierają specjalną jednostkę komputerową , która pozwala użytkownikom na przesyłanie i uruchamianie programów , które pozwolą na korzystanie z urządzeń Mindstorms modułowe takie jak silniki i czujniki . Tworzenie robotów LEGO Mindstorms dla zdarzenia pojedynku lub bitwy może byćzabawne i wciągające intelektualnie prowadzenia dla entuzjastów z umiarkowaną ilością LEGO Mindstorms experience.Things musisz
LEGO Mindstorms programowalny CPU Brick Obrazów Asortyment LEGO Mindstorms sztuk
Asortyment LEGO oraz LEGO Technic LEGO Mindstorms cegieł
kompatybilnym oprogramowaniu
papier i ołówek Obrazów obszar testowania

Pokaż więcej instrukcji
matematyczne 1

projekt konstrukcja robota LEGO na podstawie celów , które chcesz to osiągnąć , za pomocą ołówka i papieru do zapisywania swoich myśli i wstępny szkic projektu. Projekt w dużym stopniu wykorzystywane będą pod wpływem stylu i zasad konkursu potykanie LEGO , w której robot będzie konkurować . Istnieje równieżwiele strategii , które mogą być zastosowane w konstrukcji robotów, takich jak tworzenie ciężki robota z silnym ciałem do obrony , lub tworząc mały i zwinny robota, który potrafi pokonać zarzuty i ataki . Roboty do potyczki wydarzenia mogą przybrać różne formy , ale typowe roboty bojowe są napędzane przez koła lub stopni i mają niski środek ciężkości, aby uniknąć odbijania .
2

Budowanie podstawowe podwozie robota LEGO za pomocą wiązki LEGO Technic i inne duże elementy LEGO . Zostaw miejsce dla kluczowych składników, które będzie dodawanie później , takich jak cegły i programowalnego układu napędowego . Zbuduj podwozie się nisko nad ziemią i kompaktowy ; uczyni tobot bardziej wytrzymały i odporny na skakaniu lub uszkodzenia . Zminimalizować słabości strukturalnych poprzez unikanie wydłużony kształt ciała i za pomocą ramki bot do osłaniania krytycznych komponentów .
3

Dodaj elementy LEGO do robota, który pozwoli mu na wykonywanie w przypadku bitwy według do swojego projektu. Jeśli twój robot jest napędzany kołem , trzeba będzie dodać mechanizm kierowniczy na przednie koła – rack- i-tryb projekty kierownicy są popularne wśród Mindstorms entuzjastów ze względu na ich prostotę i łatwość LEGO replikacji . Przekładnie zębate LEGO pozwoli na zmniejszenie właściwości , które będą stosowane , co pozwala projektantom dopracować działanie wszelkich silników LEGO . Mindstorms kawałki takie jak serwomechanizmy , silniki , tłoki i czujniki powinny być montowane do podwozia w miejscu o niskim profilu , w którym nie będą narażone na uszkodzenia wysoce podczas pojedynku .
4

Podłącz LEGO Mindstorms programowalny procesor cegła do adaptera komputera, który jest podłączony do komputera osobistego z funkcji programowania. Większość zestawów LEGO Mindstorms zawierać oprogramowanie konsumentów , który może program w kodzie RCX . Istnieje również szereg aplikacji innych firm , które pozwalają programistom na kod Mindstorms w różnych językach programowania, takich jak C + +, Ada , Python lub Perl . Kiedy procesor jest połączony z cegły , użyj oprogramowania Mindstorms wyboru , aby utworzyć program funkcjonalny , że robot będzie używać . Jeżeli reguły zdarzeń pozwalają pilota potykanie bot ,program będzie musiał zawierać kod , który łączy urządzenia zdalnego sterowania do określonych funkcji w bot – na przykład ,przyciski do przodu i do tyłu może kontrolować działanie jednego silnika podczas gdy lewa i prawy kontrolowania działania oddzielnego silnika dla układu kierowniczego . Jeśli zdarzenie jest zautomatyzowany – potykanie tylkonieco więcej umiejętności programowania wymagane będzie włączyć bota do tworzenia bitwy – godni. Po zakończeniu , wyjąć urządzenie od komputera i odłącz cegły .
5

Włóż cegiełkę procesora do swojej kreacji robota i połączyć składniki programu napędzane do odpowiednich gniazd na cegły . Umieść tworzenie w obszarze badań i nadać mu bieg próbny , aby upewnić się , że główne składniki działają zgodnie z planem. Dostrajanie programowania można zrobić później ; Na tym etapie ważne jest, aby upewnić się, żefizyczna konstrukcja bot nie przeszkadza jego ruch . Dokonać niezbędnych dostosowań .
6

Dodaj LEGO poszycia lub zbroje wykonane z innych materiałów , jeżeli zasady zdarzeń umożliwiają ( a bot jest zdolne do przenoszenia obciążenia ) . Pamiętaj, aby chronić krytyczne elementy , zwłaszcza Koła /bieżniki i wszelkich systemów broni , jak robot będzie bezużyteczny w pojedynku , jeśli te elementy są uszkodzone lub wyłączone . Przetestować bota as you go, modyfikując program lub projektowania fizycznej jako pożądany , aż będziesz zadowolony z efektu końcowego . Imperium

Dodaj komentarz